پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای خط انتقال پساب فضای سبز خیابان پروین

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای کلکتور آب فضای سبز و خط انتقال پساب فضای سبز خیابان پروین حدفاصل (پل آزادگان تا میدان لاله) گفت: در حال حاضر پیشرفت اجرای این پروژه که در دو فاز اجرا می‌شود، ۹۰ درصد است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه حفاظت و استفاده بهینه از منابع آب از اصول توسعه پایدار محسوب می‌شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات سال‌های اخیر و به‌ویژه سال جاری موضوع کم‌آبی و کاهش نزولات آسمانی است که موجب کاهش و از بین‌رفتن سرانه فضای سبز در شهرها شده است.

وی افزود: اقدامات مهمی از جمله احداث خط کلکتور برای بهبود و بهینه‌سازی سیستم آبیاری فضای سبز منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حفاظت از درختان و فضای سبز شهری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی، امری حیاتی و ضروری است که هرگونه کوتاهی و قصور در این باره اجحاف بزرگی به آیندگان و آسیب رساندن به سلامت جامعه تلقی خواهد شد و زیست‌پذیری شهرها را نیز به مخاطره خواهد انداخت.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اجرای کلکتور آب فضای سبز و خط انتقال پساب فضای سبز خیابان پروین حدفاصل (پل آزادگان تا میدان لاله) به طول ۱۷۰۰ متر و با استفاده از لوله ۵۰۰ Grp تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت اجرای این پروژه که در دو فاز اجرا می‌شود، ۹۰ درصد است.

وی ادامه داد: فاز نخست حد فاصل پل سرهنگ (آزادگان) چهار راه شیخ طوسی و فاز دوم آن حد فاصل چهار راه شیخ طوسی تا پارک لاله است که با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

کد خبر 773950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.