شوک صهیونیست‌ها از حمله مرگ‌بار یمنی‌ها به تل‌آویو + فیلم لحظه اصابت

اصابت مستقیم پهپاد انصارالله یمن به تل‌آویو، صهیونیست‌ها را در شوکی بزرگ فرو برده و رسانه‌های صهیونیستی از این اتفاق به‌عنوان شکستی بزرگ یاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ پهپاد «یافا» توسط نیروهای مسلح یمن برای اولین بار به «تل آویو» رسید و با ساختمانی در نزدیکی سفارت ایالات متحده آمریکا در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد.

پس از این حمله، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به یاری خداوند عملیات نظامی منحصر به فردی اجرا شد که طی آن یکی از اهداف مهم در منطقه یافا اشغالی (آنچه در اسرائیل تل آویو نامیده می‌شود) هدف قرار گرفت.

وی افزود: عملیات با پهپاد جدیدی به نام یافا انجام شد که توان عبور از سامانه‌های رهگیری دشمن را دارد و توانست با موفقیت به هدفش اصابت کند. ما اعلام می‌کنیم که منطقه یافا اشغالی منطقه غیر امن است و هدف اساسی خواهد بود که در تیررس سلاح ما است.

در شرایطی که یمن مسئولیت حمله به تل‌آویو را برعهده گرفت، رسانه‌ها از افزایش تلفات صهیونیست‌ها به یک کشته و ۱۰ زخمی خبر دادند.

به گزارش ایمنا، اصابت مستقیم پهپاد انصارالله به تل‌آویو، صهیونیست‌ها را در شوکی بزرگ فرو برده و رسانه‌های صهیونیستی از این اتفاق به‌عنوان شکستی بزرگ یاد می‌کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا گفت پهپاد شناسایی شده، اما به‌دلیل خطای انسانی به‌عنوان یک تهدید طبقه‌بندی نشد و به‌صورت مستقیم به یک ساختمان در تل‌آویو برخورد کرد.

«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت اسرائیل در رابطه با این حمله گفت که اسرائیل امنیتش را از دست داده و دشمن از تمام خطوط قرمز عبور کرده است.

«یائیر لاپید» نیز اظهار کرد که انفجار پهپاد ثابت کرد که این دولت توان تأمین امنیت شهروندان را ندارد. بازدارندگی از دست رفته در شمال و جنوب، موجب این اتفاقات در تل‌آویو خواهد شد.

همچنین «آلموگ بوکر» خبرنگار کانال ۱۳ اسرائیل گفت: پس از ۹ ماه جنگ، یک پهپاد ۹ ساعت در هوا پرواز کرده و نیروی هوایی اسرائیل با تمام تجهیزات، تنها پس از انفجار پهپاد از خواب بیدار شد.

«بن کاسپیت» روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی خطاب به بن‌گویر نیز خطاب به نتانیاهو گفت باید سریعاً استعفا دهید. مسئولیت هرج و مرج در سراسر اسرائیل با توست و این شرایط قابل تحمل نیست.

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» اعتراف کرد کسی که نمی‌تواند جلوی اصابت موشک‌ها به ایلات و کریات شمونه را بگیرد، نباید از حمله به تل‌آویو تعجب کند.

«امیر بوخبوط» تحلیلگر نظامی اسرائیل نیز پرسید اگر این پهپاد به مرکز تل‌آویو اصابت می‌کرد چه اتفاقی رخ می‌داد؟

کد خبر 772991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.