ساماندهی تابلوهای معابر منطقه ۷ اصفهان با ۸ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از ساماندهی تابلوهای معابر سطح این منطقه با اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد ریال خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه ۷ شهرداری اصفهان، شهرداری این منطقه اقدام ساماندهی تابلوهای معابر کرده است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۷ در این طرح اقدام به تعویض تابلوهای فرسوده و ناخوانا و نصب تابلوهای جدید کرده و این اقدام را با هزینه بالغ‌بر هشت میلیارد ریال انجام داده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با ورود به ماه محرم و آغاز عزای اباعبدالله الحسین (ع)، منطقه ۷ شهرداری اصفهان به نصب پرچم‌های مناسب مناسبتی و سیاه‌پوش کردن چهره منطقه اقدام کرده است.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه خرید و نصب پرچم‌های ریسه‌ای سبز و مشکی با هزینه بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام محرم می‌توان به نصب دو المان مناسبتی ایام محرم روی پل ۲۵ آبان اشاره کرد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با برپایی خیمه عزاداری و موکب پذیرایی توسط پرسنل مجموعه‌های اداری شهرداری اصفهان در پل چمران، فضاسازی داخل مجموعه اداری پل چمران، در محوطه فضای سبز و اداری متناسب با ایام محرم انجام شده است. او ادامه داد: طرح تابلوی پازلی پل ۲۵ آبان نیز متناسب با ایام محرم تغییر یافته است.

کد خبر 771929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.