نصب بازی‌های جدید و خلاق تک بال در پارک سپاهان‌شهر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: بازی‌های جدید و خلاق تک بال در پارک سپاهان‌شهر این منطقه نصب شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مردم‌محوری و مردم‌مداری همواره در اولویت‌های وظایف شهرداری است، اظهار کرد: نصب مبلمان بازی‌های هیجانی می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ارتقای شرایط ورزش همگانی تأثیرگذار باشد و در پارک‌های شهر فرصتی برای شهروندان ایجاد شود که بتوانند از مجموعه تجهیزاتی که ساخته شده است، استفاده کنند.

وی با اشاره به نصب وسایل بازی جدید در پارک سپاهان‌شهر به تعداد ۵ عدد شامل فایل بال، تک بال، میز فوتبال و بسکتبال خانواده با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان افزود: تک‌بال یک بازی هیجانی دارای مسابقات حرفه‌ای در سطح بین‌المللی است و از بازی‌های محبوب محسوب می‌شود، همچنین این بازی ترکیبی از فوتبال، پینگ‌پنگ و والیبال است که قوانین بازی پینگ‌پنگ در آن مطرح است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه با این نوع بازی‌ها و تجهیزات پارکی، خانواده‌ها می‌توانند به انجام ورزش‌های همگانی و هیجانی بپردازند، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند موجب شادابی، نشاط و پر کردن اوقات‌فراغت برای شهروندان شود.

کارگر با بیان اینکه برای خردسالان در پارک‌ها فضا و تجهیزات تفریحی وجود داشت، اما برای نوجوانان چنین امکاناتی فراهم نبود، گفت: با نصب این مجموعه‌ها در فضای پارک‌ها این کمبود برطرف می‌شود.

کد خبر 787547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.