روایتی از دیدار صمیمانه شهردار نصف جهان با اعضای تیم ملی

دبیر شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای شهرداری اصفهان نوشت: شهردار اصفهان در جریان دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی از بابت شعارهای برخی هواداران در دیدار تیم ملی با قرقیزستان عذرخواهی کرد و مدعی شد مسئولان باید پاسخگوی وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد فروزبخش دبیر شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ای شهرداری اصفهان نوشت: شهردار اصفهان در جریان دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی از بابت بعضی اتفاقات رخ داده در دیدار تیم ملی با قرقیزستان دل‌جویی کرد.

فروزبخش نوشت: سخنرانی‌ها داشت تکراری می‌شد. دکتر هم به مراسم نرسیده بود. در ترافیک بیرون شهر گرفتار شده بود. مراسم شام برای تقدیر از بازیکنان تیم ملی فوتبال به انتهایش نزدیک می‌شد که دکتر خودش را در آخرین فرصت به مراسم رساند.

کنار آزمون، طارمی و بیرانوند برای اعطای یادگاری به اعضای تیم ملی روی سن رفت. بعد هم چابک پشت تریبون رفت. از طرز نشستن بازیکنان می‌شد فهمید که در این ساعت از شب، دیگر حوصله گوش ندارند، اما دکتر قاسم‌زاده فقط سه نکته را در سه دقیقه گفت.

با لحنی قاطع شروع کرد: «من به‌عنوان شهردار اصفهان و از زبان مردم شریف اصفهان از شما عذرخواهی می‌کنم» وضوح سالن ساکت‌تر شد.

حس کردم بازیکنان تیم ملی هم دیگر سربه‌سر هم نمی‌گذارند و گوش می‌دهند. شهردار ادامه داد: «آنچه که عده محدودی در شب گذشته ضد شما در بازی با قرقیزستان شعار دادند، شعارهای مردم اصفهان نبود. نتیجه غلبه هیجانات و احساسات عده کمی بود که نادرست است. من از شما و از امیرخان عزیز (قلعه نویی) معذرت خواهی می‌کنم. تیم کره جنوبی هم دیشب نتیجه خوبی نگرفت و …»

بعد دکتر به چند نتیجه دیگر فوتبالی اشاره کرد. تعجب از تسلط فوتبالیِ شهردار را می‌شد از فاصله دور هم در چشم‌های بازیکنان تیم ملی دید. سرمربی تیم ملی هم که انگار از صحبت‌های دکتر دلگرم شده بود با سر و لبخند تأیید می‌کرد.

«مردم به نتایج تیم ملی حساس هستند. طبیعی هم است، اما آن‌ها به خوبی می‌فهمند که تلاش شما است که مهم است؛ آن‌ها قدردان این تلاش هستند.»

دکتر به وضعیت چمن ورزشگاه هم اشاره کرد و گفت: «شأن تیم ملی ما این نیست و از این خیلی بالاتر است. شأن تیم ملی، شأن ملت ایران است. نمی‌شود که تیم ملی و تیم‌های فوتبالی ما برای یک زمین مناسب از این شهر به آن شهر بروند.»

«اگر کسی باید حیا کند و رها کند، ما هستیم. ما مسئولان هستیم که تیم ملی فوتبالمان برای یک زمین چمن خوب باید از این شهر به آن شهر برود. وضعیت لیگ هم همینطور است. ما باید پاسخگو باشیم و حیا کنیم، نه شما بازیکنان و مربی عزیز تیم ملی»

حالا دیگر به وضوح بازیکنان تیم ملی با شهردار اصفهان هم‌صدا شده بودند.

دکتر اینگونه تمام کرد: «ما منتظر نتیجه خوب شما در بازی با امارات هستیم، البته که هر نتیجه‌ای بگیرید ارزشمند است.»

دکتر به همان چابکی که پشت تریبون رفت از پشت تریبون پایین آمد. صدای کف‌زدن‌ها بیشتر از کل برنامه به گوش می‌رسید. تعدادی از بازیکنان تیم ایستاده دکتر را تشویق کردند. فضا به کلی عوض شده بود. در زمان اهدای مدال هم بازیکنان تیم ملی هر وقت به شهردار می‌رسیدند، با او صحبت‌های مخصوصی داشتند.

در نهایت هم سرمربی تیم ملی، شهردار را بغل کرد و کنار کشید. گلایه‌ها و خاطراتی را مطرح کرد که شاید بعداً بشود آن‌ها را مطرح کرد. شب فوتبالی اینگونه تمام شد.

کد خبر 787580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.