آغاز اجرای پروژه‌های عمرانی جدید منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳/ زیرگذر میدان قدس ایمن‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های عمرانیِ این منطقه در سال جاری گفت: زیرگذر میدان قدس به طول ۷۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد تومان از شهریور ایمن‌سازی خواهد شد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه ۷ شهرداری اصفهان در سال جاری، پروژه‌های عمرانی بسیاری در بودجه لحاظ شده است.

وی افزود: از مرداد سال جاری پروژه احداث خط انتقال آب فضای سبز به طول دو هزار ۸۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان از میدان لاله تا پل چمران به مدت هشت ماه اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی سال جاری در این منطقه می‌توان به پروژه طرح توسعه دریاچه باغ فدک به مساحت ۲۵ هزار مترمربع اشاره کرد.

سلطان‌آقایی ادامه داد: این پروژه شامل پیاده‌روسازی، احداث جزایر، پل‌های ارتباطی، پارکینگ، آب‌نمای نوری، آمفی تئاتر روباز و جزیره گل می‌شود که در مرحله طراحی و اجرا در فازهای مختلف است.

وی بیان کرد: از شهریور ۱۴۰۳ پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان مولوی به طول ۱۲ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر هشت میلیارد تومان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به حوادثی که در بزرگراه شهید چمران اتفاق افتاده است، گفت: شهرداری این منطقه، برای ایمن‌سازی این بزرگراه به طول دو کیلومتر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱ میلیارد تومان اقدام کرده است.

سلطان‌آقایی اضافه کرد: اجرای این پروژه از تیر سال جاری آغاز شده است و در مدت شش ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی زیرگذر میدان قدس گفت: طول این پروژه ۷۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان است و از شهریور ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیابان‌سازی خیابان سعدی به طول ۹۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان و احداث کانال فیبر نوری به مدت هفت ماه از دیگر پروژه‌های عمرانیِ این منطقه است و تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان آن قرار خواهد گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به احداث سه نمازخانه با عنوان فانوس‌های نورانی در سه پارک منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: انتخاب پیمانکار در حال بررسی و آغاز اجرای این پروژه شهریور سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی آسفالت و پیاده‌روسازی خیابان بوستان پنجم در خیابان شهید زرین، به طول ۳۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه ۷ شهرداری اصفهان است که تا سه ماه آینده نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز اجرای آن اقدام خواهد شد.

کد خبر 770819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.