پاسخگویی شهردار اصفهان به ۱۳۷ هزارمین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از پاسخگویی حضوری شهردار اصفهان به ۱۳۷ هزارمین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ خبر داد و گفت: تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه پاسخگویی ۱۳۷ به‌ عدد ۱۳۷ هزار می‌رسد که به همین مناسبت شهردار اصفهان پاسخگوی این تماس‌ها و دیگر درخواست‌های شهروندان خواهد بود.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز به‌کار طرح «گوش به زنگ» در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه، مدیران شهری ضمن حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به‌صورت برخط به سوالات و درخواست‌های شهروندان پاسخ خواهند داد.

وی افزود: سامانه تلفنی ۱۳۷ به‌عنوان پاسخگوی همیشه بیدار، یکی از مراجع اصلی و مهم برای پاسخگویی به مسائل و دغدغه‌های شهروندان و پیگیری مشکلات مرتبط با مدیریت شهری است و به‌محض دریافت تماس، علاوه بر راهنمایی و ارائه مشاوره، موارد نیازمند به پیگیری و اقدام را به بخش‌های اجرایی همچون مناطق پانزده‌گانه ارجاع می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: به ابتکار مدیریت شهری اصفهان به‌تازگی طرحی با عنوان «شهربان» با هدف رصد مسائل شهر از سوی شهروندان، مدیران و موثران شهری تدوین شده و در قالب این طرح، بخشی نیز با عنوان «کد ۱۰۰» در حوزه معاونت خدمات شهری ایجاد شده است که آن دسته از تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ که نیازمند پیگیری فوری و عاجل است، بلافاصله به کد ۱۰۰ در ستاد معاونت خدمات شهری ارجاع و مناطق پانزده‌گانه شهر در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام می‌شوند تا برای رفع مشکل اقدام کنند.

معرک‌نژاد اظهار کرد: مشکلاتی همچون سقوط دستک‌ها و درختان خشک، وجود عوامل خطرآفرین همچون چاه، چاله و یا هر مکان دیگری که احتمال سقوط در آن وجود دارد، بروز مشکلاتی از جمله سد معبر و انسداد مسیر از جمله مواردی است که به کد ۱۰۰ ارسال می‌شود.

وی به اجرای طرح جدید «گوش به زنگ» از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: در این طرح، مدیران شهری یک روز در هفته در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان حاضر شده و به‌صورت زنده پاسخگوی مشکلات شهروندان خواهند بود، به‌طوری که حداقل یک ماه یک بار، میزبان یکی از مدیران مناطق پانزده‌گانه خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه «گوش به زنگ» روز سیزدهم تیر با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در مرکز ۱۳۷ افتتاح می‌شود و شهردار اصفهان ضمن رونمایی از پوستر این برنامه، پاسخگوی ۱۳۷ هزارمین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ خواهد بود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طرح شهربان و اورژانس شهری با عنوان «کد ۱۰۰» نیز به‌زودی در برنامه مستقلی افتتاح و به شهروندان معرفی خواهد شد، اضافه کرد: علاوه بر مدیران مناطق، هر هفته یکی از مدیران شهری از جمله معاونان، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز در برنامه «گوش به زنگ» حاضر می‌شوند و پاسخگوی سوالات شهروندان خواهند بود.

کد خبر 768614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.