چه روزهایی را برای رزرو تور شیراز در تابستان 1403 انتخاب کنیم؟
چه روزهایی را برای رزرو تور شیراز در تابستان 1403 انتخاب کنیم؟

شهر شیراز، به‌عنوان یکی از شهرهای ایران، مملو از جذابیت‌های طبیعی و تاریخی است که قدمت آن را به رخ می‌کشند. این شهر با فرهنگی که دارد نظر هر گردشگری‌ را به خود جذب می‌کند.

شیراز در تابستان ممکن است که آب‌وهوای گرم‌تری داشته باشد، اما به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی موجود در آن یکی از توریستی‌ترین و شلوغ‌ترین شهرها در تابستان به شمار می‌رود؛ بنابراین این یک امر طبیعی است که گردشگران زیادی تمایل به سفر به این شهر را داشته باشند. شما نیز می‌توانید برای سفر به شیراز در تابستان از تور ارزان شیراز استفاده کنید و لذت یک‌ سفر بی‌نظیر را ببرید.

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی شیراز

با اینکه شیراز دارای تابستان‌های گرم و خسته‌کننده است؛ اما جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شیراز آن را به یکی از شهرهای پر گردشگر در تابستان تبدیل کرده است. مسافرانی که می‌خواهند در تابستان به شیراز سفر کنند بهتر است که خرید بلیت خود را به روزهای آخر و نزدیک به سفر موکول نکنند، چون ممکن است که تور موردنظر خود را پیدا نکنند؛ زیرا قیمت به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر تورهای شیراز در تابستان باعث فروش بیشتر و سریع‌تر این تورها شده است. پس در نتیجه بهترین زمان برای خرید تورهای تابستانی حدود یک ماه قبل از سفر است.

قیمت تور شیراز تابستان ۱۴۰۳

شاید گرمی هوا در تابستان باعث کم‌شدن حجم مسافران شهر شیراز شود؛ اما همچنان بسیاری از افراد به دلیل داشتن برخی شرایط خاص و تعطیلی مدارس فرزندان سفر به شیراز در تابستان را ترجیح می‌دهند. شیراز در تابستان تورهای مختلفی مثل تور هوایی، تور زمینی و تورهای لحظه آخری داخلی را داراست و همچنین قیمت این تورها نیز متفاوت هستند؛ زیرا عواملی مثل نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و تعداد روزهای اقامت یا داشتن خدمات ترانسفری رفت‌وبرگشت بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به‌طورکلی تورهای شیراز در تابستان ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از دیگر فصول است. در آخر پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید تور شیراز ابتدا بودجه، مدت‌زمان و نفرات را در نظر گرفته و بعد از آن اقدام به رزرو بلیت کنید.

تور لحظه آخری تابستان شیراز

شهر شیراز همه فصول پذیرای میهمانان و گردشگران زیادی است؛ اما در فصل تابستان و به‌خصوص ماه مرداد به دلیل گرمای زیاد هوا تعداد مسافران کاهش می‌یابد. تور شیراز در مردادماه یکی از تورهای ارزان به شمار می‌رود که می‌توان با قیمت پایین‌تر و ارزان‌تر از شیراز و جاذبه‌های آن لذت ببرید. یک راه دیگر برای رزرو تورهای ارزان شیراز تورهای لحظه‌ آخری داخلی است، همان تورهای معمولی هستند که تکمیل نشده‌اند و برای جلوگیری از ضرر، تخفیفات ویژه‌ای توسط آژانس بر آن‌ها اعمال می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با رزرو این بلیط‌ها از امکانات و خدمات خوب در سفر بهره برده و هزینه کمتری نیز پرداخت کنید.

تور لحظه آخری تابستان شیراز

انواع تورهای شیراز

تورهای شیراز در تابستان به دو صورت هوایی و زمینی قابل‌اجرا است.

  1. تور شیراز با هواپیما: این تور به‌وسیله پروازهای چارتری یا سیستمی انجام ‌می‌شود که مدت‌زمان پرواز از هرجای ایران حدوداً ۱ الی 1:30 ساعت است.

  2. تور شیراز با قطار: این تور ریلی با قطارها ۴ الی ۶ تخته قابل رزرو هستند که حدوداً ۸ الی ۱۲ ساعت باتوجه‌به مبدأ سفر زمان می‌برد.

  3. تور شیراز با اتوبوس: تور با اتوبوس‌های VIP اجرا می‌شود که حدوداً ۱۰ الی ۱۸ ساعت باتوجه‌به مبدأ سفر طول می‌کشد.

تفریحات تابستانی شیراز

جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر شیراز زبانزد تمام مردم ایران است به حدی که بسیاری از گردشگران معتقدند بازدید از تمام این جاذبه‌ها زمان طولانی نیاز دارد؛ اما از طرفی اقامت ۱۰ الی ۱۵ روزه در این شهر ممکن است هزینه‌های سفر را افزایش دهد. شما با خرید تورهای ارزان تابستان می‌توانید مدت‌زمان بیشتری را در این شهر بگذرانید و از تفریحات تابستانه این شهر لذت ببرید که برخی از این تفریحات شامل موارد زیر هستند:

  1. فان دی لند: این‌ مجموعه دارای چندین بازی جذاب است که معروف‌ترین آن فوتبال حبابی در زمین چمن مصنوعی که با گروه‌های ۸ الی ۱۰ نفره قابل‌اجرا است. این مجموعه در خیابان قدسی شرق شیراز قرار دارد.

  2. باشگاه پینت بال: این باشگاه در بلوار چمران کنار هتل چمران واقع شده است که یکی از مهیج‌ترین تفریحات تابستانه شیراز به‌حساب می‌آید که افراد در ۲ گروه با هم‌بازی می‌کنند.

  3. مجتمع تفریحی زیتون: این مجتمع از بخش‌های مختلف تجاری، شهربازی و فودکورت تشکیل شده که می‌توانید با بازدید از این مجتمع از تمامی این خدمات بهره ببرید.

  4. پارک جنگلی پالایشگاه: این پارک جنگلی با فضای مناسب، داشتن دریاچه مصنوعی و محل بازی برای کودکان یک محیط مناسب برای تجمع خانوادگی است همچنین پارک جنگلی با داشتن باشگاه سوارکاری پاتوق ورزشکاران سوارکار نیز محسوب می‌شود.

  5. مجتمع تفریحی و ورزشی تپه کاج: این مجتمع با داشتن تفریحاتی از جمله پیت بال، کارتینگ، دوچرخه‌سواری و اسکیت مکان بسیار مناسبی برای تفریح در تابستان برای تمامی سنین است.

آب‌وهوای شیراز در تابستان

شهر شیراز در تابستان دارای آب‌وهوای گرم و خشکی است؛ اما میزان شرجی‌بودن هوا در تابستان نسبت به جنوب شمال کشور نیست، اما بااین‌حال ممکن است گرمی هوا گردشگران را آزار دهد. سفر در تابستان به شیراز از استقبال کمتری نسبت به بهار برخوردار است، ولی با وجود این شرایط اگر گرمی ‌هوا برای شما مسئله‌ساز و اذیت‌کننده نیست می‌توانید با سفر در تابستان به شیراز در فضای آرام و خلوت و قیمت ارزان‌تر به بازدید از جاذبه‌های این شهر بپردازید که برخی از این جاذبه‌ها شامل حافظیه، سعدیه، باغ ارم، آبشار مارگون، ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، شاه‌چراغ، باغ دلگشا، تنگه تیزاب و.... می‌شوند.

جشنواره‌ها و رویدادهای شیراز در تابستان

بهترین زمان سفر در تابستان به شیراز ماه شهریور است؛ زیرا در این ماه جشنواره‌ها و رویدادهای محلی زیادی برگزار می‌شود که مسافران می‌توانند علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شیراز در این جشنواره‌ها نیز شرکت کنند و سفر خود را خاطره‌انگیزتر بسازند. اما باتوجه‌به آب‌وهوای معتدل‌تر در این ایام میزان مسافران افزایش‌یافته و به طبع آن تورها نیز با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. درهرحال اگر تصمیم گرفتید که در شهریورماه به شیراز سفر کنید از شرکت و بازدید در جشنواره هنر شیراز، جشنواره موسیقی آواها و نواها شیراز غافل نشوید.

جشنواره‌ها و رویدادهای شیراز در تابستان

سخن پایانی

باتوجه‌به اینکه شیراز یکی از مقاصد پرطرف‌دار گردشگری محسوب می‌شود همیشه میزبان مسافران زیادی است. سفر در اوایل پاییز و بهار بهترین زمان برای سفر به شیراز است، اما در این بازه با مشکلاتی از جمله شلوغی و ازدحام شهر و گران‌تر بود هزینه سفر مواجه هستید؛ اما اگر در تابستان به این شهر سفر کنید علاوه بر گرفتن تور ارزان هزینه‌های سفر نیز کاهش‌یافته و همچنین در آرامش و خلوتی می‌توانید از تمام‌ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر بازدید کنید.

کد خبر 768440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.