راه‌اندازی ۴۳۵ واحد صنعتی در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۴۳۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۱۵ هزار و ۴۴۶ نفر راه‌اندازی شد که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

مجید گلشنی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه از محل فعالیت این واحدها برای ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: خوشبختانه با فضای ایجاد شده حتی واحدهای صنعتی ظرفیت خالی برای اشتغال هم دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش فراوانی برای احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد انجام شد، افزود: در دولت سیزدهم ۴۳۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۱۵ هزار و ۴۴۶ نفر راه‌اندازی شد که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

گلشنی‌منفرد ادامه داد: احیای ۶۰ واحد صنعتی استان زنجان با اشتغالزایی برای دو هزار و ۳۹۲ نفر و هفت هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذار نیز از دیگر اقدامات انجام شده در طول سه سال گذشته است.

وی همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در احیای واحدهای تولیدی گفت: در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۱۴۰۲ در استان صورت گرفته است.

کد خبر 767710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.