به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ژاپن میزبان هجوم بیسابقه گردشگران است و یکی از خصوصیترین امکانات قابلتوجه این گردشگران، سرویس بهداشتیهایی با فناوری پیشرفته محسوب میشود که به یکی از ضروریات لوکس سراسر جهان تبدیل شده است.
فروش این سرویس بهداشتیها که با فناوریهای گرمکننده در ۸۰ درصد خانههای ژاپن وجود دارند و در سطح این کشور بسیار رایج هستند، اکنون در خارج از کشور و بهویژه در ایالات متحده بهشدت افزایش داشته است و درآمد ژاپن از این بخش را از ۶۷۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ تقریباً دو برابر کرده است.
همهگیری کووید -۱۹ یک محرک کلیدی در این زمینه محسوب میشود که با رونق نوسازی خانهها و افزایش تمایل به جایگزینی آب با دستمال در کشورهای غرب شد. در حال حاضر کاربران این سرویس بهداشتیها نمیتوانند به شرایط پیش از این جایگزینی بازگردند.
فروش خالص بینالمللی شرکت سازنده و صادرکننده سرویس بهداشتیهای پیشرفته و هوشمند ژاپن برای تجهیزات مسکن در حال حاضر کمتر از یکسوم فروش در این کشور را در اختیار دارد. ژاپن قصد دارد فروش این بخش را در قاره آمریکا ۱۹ درصد طی دو سال افزایش دهد تا موقعیت محکمی در آنجا ایجاد و تقاضای کمتر در چین را جبران کند.
هوشمندترین سرویس بهداشتی جهان
آمریکاییهایی که به ژاپن سفر میکنند اغلب پس از بازگشت به فکر جایگزینی سرویس بهداشتیهای خود میافتند که بین ۸۵۰۰ تا ۱۰ هزار دلار برای آنها هزینه دارد. اگرچه سرویس بهداشتیهای شیک ژاپنی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نماد هوشمندی هستند، توسعهدهندگان آنها برای مدت طولانی در تلاش برای گسترش ساختههای خود در خارج از کشور رقابت کردهاند. در حال حاضر نیز هنوز تبلیغات منفی بسیاری در رابطه با این سرویس بهداشتیها در کشورهایی همچون آمریکا وجود دارد که استفاده از آنها را عصبیکننده توصیف کردهاند. با این حال این سرویس بهداشتیها تاکنون فروش بالایی در سطح جهان داشتهاند.
نظر شما