اولویت اصلی من اصلاح ساختار سیاسی است

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: هدف اصلی و اولویت من اصلاح ساختار سیاسی و قرار دادن چرخدنده‌ها در جای خود است که یکی از مثال‌های آن اصلاح مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا صباغیان امروز_ پنجشنبه دهم خرداد_ با حضور در تالار وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم موفقیت‌ها و دستاوردهایی که داشته‌ایم، دولت‌ها نتوانسته‌اند مشکلات اقتصادی و نظارتی مردم را حل کنند و همه دولت‌ها علیرغم شعارهای مختلف در یک ایستگاه توقف کردند که همان ایستگاه شکاف طبقاتی و نارضایتی مردم نسبت به وضعیت معیشتی است.

وی افزود: به نظر من ریشه این مشکلات چیزی است که دولت‌ها کمتر به آن پرداختند، من مشکل را در ساختار سیاسی و اداری کشور میبینم که تا زمانی که اصلاح نشود، همه دولت‌ها روی همین ریل حرکت خواهند کرد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما مجموعه‌های قانون‌گذار متفاوتی داریم، از جمله دولت، بنیادها، ستاد اجرایی که هرکدام کار بجایی به شکل جزیره‌ای انجام می‌دهد و امروز باید کسی چاقوی جراحی بردارد و این را اصلاح کند، اما هرکس این حرف را بزند در تقابل با نظام دانسته می‌شود.

صباغیان تصریح کرد: ما باید چرخ‌دنده‌ها را در جای خود قرار دهیم، بنابراین هدف اصلی و اولویت من اصلاح ساختار سیاسی و قرار دادن چرخدنده‌ها در جای خود است که یکی از مثال‌های آن اصلاح مدیریت شهری است، زیرا بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان جزیره‌ای هستند که باید همه زیر نظر شهردار بیایند و ما با این کار دولت را کوچک خواهیم کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در انتها بیان کرد: تقویت جمهوریت نظام و تقویت اسلامیت نظام دو هدفی است که با اصلاح ساختارهای سیاسی به آن خواهیم رسید.

کد خبر 758660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.