حسین حقشناس در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ارتباطات دوسویه بین شهروندان و مدیریت شهری اظهار کرد: ثبت و درج گزارش، درخواست، شکایات و مشکلات، معایب و نواقص در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ دسترسی به مجموعهای از دادهها و اطلاعات گستره کلانشهر اصفهان را فراهم کرده است که با جمعبندی، ساماندهی و تجزیه و تحلیل آن نوعی آنالیز از میزان خدمات، نقاط قوت و ضعف، عملکرد و نتایج استخراج میشود و شرایط را برای برنامهریزی هدفمند فراهم خواهد کرد.
وی افزود: مجموعه پیامهای ترافیکی ثبت شده از ابتدای مهر تا پانزدهم بهمن در سامانه ۱۳۷ بالغ بر ۱۱۰۰۰ مورد بوده است که ۸۸۳ پیام و درخواست با موضوع پلههای برقی بالاترین آمار تماس درج شده است که بیشترین آن به ترتیب مرتبط با مناطق ۵، ۴ و ۷ بوده است.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در رده دوم مجموعه موضوعات مختلف در رابطه با ناوگان اتوبوسرانی شامل انتظار، تخلف، درخواست خط و افزایش ناوگان با ۳۰۰۰ پیام است که بیشترین تماس مرتبط به مناطق ۸، ۷ و ۱۰ بوده است.
حقشناس اضافه کرد: توجه به زمانبندی چراغهای راهنمایی و تماسهای انجام شده با سامانه ۱۳۷ در این خصوص ۳۸۵ مورد بوده است که بیشترین تماس در این خصوص متعلق به مناطق ۵ و ۶ بوده است.
وی اضافه کرد: بیشترین تماسهای مرتبط با موضوعات ترافیکی با سامانه ۱۳۷ به ترتیب متعلق به مناطق ۸، ۵، ۷ ،۱۰ و ۶ بوده است، اضافه کرد: کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به مناطق ۱۱، ۱۴، ۲ و ۹ بوده است.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان اضافه کرد: پیگیری، پاسخگویی شفاف و در نظر گرفتن تدابیر و اقدامات عملگرایانه موجب افزایش اعتماد به سامانه ۱۳۷ خواهد شد و توسعه و توجه به این بستر میتواند برترین فرایند نظارتی را با محوریت شهروندان ایجاد کند.
نظر شما