ارائه ۲۵۰۰ مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست بهمن سال جاری حدود هشت هزار تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد که بیش از ۲۵۰۰ مورد آن‌ها مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست بهمن ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی حدود هشت هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۳۶۲ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان بود که به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد و امیدواریم پیگیری لازم انجام و نتیجه آن به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در این مدت ارائه بیش از ۲۵۰۰ مورد مشاوره و اطلاع‌رسانی به شهروندان توسط کارشناسان ۱۳۷ انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام پایانی سال شهروندان دغدغه تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی را دارند، چراکه گرد و خاک و نازیبایی بصری برای شهر دارد، تصریح کرد: این موضوع ۱۴۰ مورد از تماس‌های شهروندان را شامل می‌شد که به مناطق ارجاع شده است.

قاسمی ضمن قدردانی از تلاشگرانی که پیگیر تماس‌های شهروندان بودند، گفت: مدیریت نت منطقه ۱۳ تأمین روشنایی بوستان ورودی خیابان گل‌ها واقع در شهرک امیریه را در کمترین زمان ممکن انجام داد که از رسیدگی به‌موقع آن‌ها به این درخواست شهروندان قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان نیز درصدد هستند مشکل تردد ساکنان محله راران را با تغییر زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها رفع کنند.

کد خبر 723517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.