محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، حدود شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند، از اینرو موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی افزود: سه هزار مورد از تماسها درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۱۰۰ تماس شهروندان درباره اطلاع از وضعیت پروژههای شهر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ تماس، درخواست تسریع در اجرای پروژهها را داشتند.
وی ادامه داد: طبق بررسی انجام شده از طریق مدیریت پروژه معاونت برنامهریزی شهرداری اصفهان، ۹۰ درصد پروژههای اعلام شده طبق برنامهریزی در حال اجراست، اما باید بنرهای روز شمار از ناظر، پیمانکار یا متولیان پروژه را برای اطلاع و آگاهی شهروندان از زمان اتمام پروژه نصب کنند.
قاسمی خاطرنشان کرد: تعدادی از تماسهای شهروندان مربوط به حضور افراد کارتنخواب و متکدیان در چند محور منطقه هشت شهرداری اصفهان بود که پیگیری لازم از طریق منطقه انجام شد.
نظر شما