مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: از ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، دو هزار ۵۰۰ تماس با موضوع نظافت و بیشترین در خواست برای منطقه ۴ گزارش شده است.
وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمعآوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارش شده بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوسرانی، انهار، زیبا سازی، جمعآوری و نصب، شست و شو، ساخت و ساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیبهایاجتماعی نیز به ترتیب از تماسهای تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریور ماه سال جاری است.
کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشتگانه به شهروندان، تاکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی صددرصدی به پیامهای شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشتهاند.
وی گفت: مناطق پنج، هشت، دو، هفت، شش، یک، چهار و سه به ترتیب موفق شدند بیشترین رضایتمندی شهروندان را از تماسهای سامانه ۱۳۷ در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص دهند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم افزود: در میان سازمانهای تابعه شهرداری، آتشنشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستانها با عملکرد صددرصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجا گذاشتهاند.
کلانترزاده اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنماییهای لازم در خصوص درخواستهای شهروندان انجام میشود.
نظر شما