به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده چهار هزار و ۶۷۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱.۱ درصد، ۴۰۴ تماس معاونت عمران معادل ۴.۴ درصد و ۱۳۸ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است یک هزار و ۲۸۳ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۹ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، هشت هزار و ۴۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته سه هزار و ۴۶۱ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت خودروها و ایستگاههای بازیافت، شماره تلفنهای مورد نیاز شهروندان را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما