ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۷۷ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۹۱۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۷۵۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۶.۵ درصد، ۳۴۹ تماس معاونت عمران معادل ۵.۹ درصد و ۲۰۴ مورد نیز ترافیکی شامل ۳.۴ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۹۵ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، سد معبر، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و تکدی‌گری و موارد مرتبط با رفع خطر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۲۲۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۲۷۷ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی، اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و شماره تلفن‌های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 411040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.