رضایتمندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان با اداره ۱۳۷ اصفهان

در هفته گذشته ۵۹۱ مورد از تماس‌های شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و۹۷۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۲۸۹مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۶ درصد، ۴۱۰ تماس معاونت عمران معادل ۸.۲ درصد و ۱۳۷ مورد نیز ترافیکی شامل ۲.۷ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است؛ ۵۹۱ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع خطر و رفع آلودگی و آبگرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی  ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و۱۲۶تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۸۹۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط ثبت اطلاعات عوارض نوسازی و اطلاعات مربوط به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 406934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.