افتتاح 5 مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در اصفهان

خبرگزاری ایمنا: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت 5 مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون ریال در اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا غلامرضا قادری با اشاره به این مطلب، اظهار داشت:  این پروژه شامل دو زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، سالن بدنسازی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال و سالن همایش‌ها و سمینارها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هستند که در محل باشگاه کارگران واقع در خیابان چهارباغ بالا قرار دارند. 
وی ادامه داد: همچنین یک رستوران با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد و سپتینگ (صرفه‌جویی در آب) با اعتبار ۳۰۰ میلیون در محل ذکر شده افتتاح می‌شوند. 
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: افتتاح یک مانژ اسب‌سواری نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار مورد نیاز آن نیز برابر با ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.
وی با اشاره به فعالیت تعاونی‌ها استان اصفهان، گفت: تعاونی‌های تشکیل شده در استان برابر ۸ هزار و ۷۰۰ تعاون در ۱۴ گرایش هستند اما تعداد تعاونی‌های فعال برابر ۳ هزار و ۲۱ هستند و بیش از نیمی از تعاونی‌ها غیرفعال و راکد هستند.

کد خبر 159036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.