محمد پرورش در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان طی سه سال گذشته با طرحهای مختلف و ارائه تسهیلات به رانندگان در راستای نوسازی و تبدیل به احسن، تعمیرات و اصلاح وضعیت ظاهری و داخلی خودرو اقدام کرد.
وی افزود: رانندگان فرصت داشتند از این تسهیلات استفاده کنند، زیرا مردم اصفهان شایسته بهترینها هستند و باید از خدمات باکیفیت بهرهمند شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در آستانه سال نو و پیش از تحویل سال، بازرسان این سازمان خودروهایی که وضعیت ظاهری نامناسب دارند را اعمال قانون خواهند کرد و در مجموع نظارتها در نوروز تشدید خواهد شد.
پرورش گفت: شماره تماس ۰۹۰۲۷۹۱۲۹۲۵ برای ارسال شکایات مردمی بهصورت پیامک ارائه شده است تا هرگونه دریافت وجه خارج از تعرفه، کثیفبودن داخل خودرو یا خودروی بدون کیفیت و برخورد نامناسب راننده توسط مسافران گزارش شود.
وی ادامه داد: بیشتر رانندگان ناوگان تاکسیرانی اصفهان افرادی منضبط و قانونمند هستند.
نظر شما