راه‌اندازی ۳ خدمت جدید الکترونیکی در منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سه خدمت جدید الکترونیکی در این منطقه گفت: این سه خدمت از جمله «استرداد مبلغ پرداخت‌شده»، «صدور مجوز حفاری ویژه اشخاص و نهادها» و «صدور مجوز پل» به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری به خدمات غیرحضوری قبل اضافه شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه کیفی ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان و مراجعان اظهار کرد: ۶۰ خدمت اصلی قابل ارائه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان شناسایی شده است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد انجام شده، افزود: بین تمام مناطق، منطقه ۶ این کلان‌شهر به‌عنوان منطقه منتخب برای طراحی و اجرای صحیح فرایندهای مرتبط با خدمات از طریق سامانه‌های موجود انتخاب شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار تیم پروژه در این منطقه تاکید کرد: مقرر شده است خدمات تحقق‌یافته در این منطقه به موازات در سایر مناطق شهرداری نیز تسری پیدا کند.

باقری گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، علاوه‌بر بررسی و بهبود فرایندها و سامانه‌ها شامل اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی لازم در سطح منطقه می‌شود که با هدف کاهش مراجعات و ارائه خدمات الکترونیکی به‌صورت مطلوب و در نهایت افزایش رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سه خدمت جدید الکترونیکی در منطقه ۶ اصفهان ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی خدمات الکترونیکی جدید با عناوین «استرداد مبلغ پرداخت‌شده»، «صدور مجوز حفاری ویژه اشخاص و نهادها» و «صدور مجوز پل» به‌صورت الکترونیکی و غیر حضوری در سامانه اصفهان من از امروز _چهارشنبه پنجم دی_ در دسترس است و به خدمات غیرحضوری قبل اضافه شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای انجام موارد ذکرشده به سامانه «اصفهان من» به‌نشانی my.isfahan.ir مراجعه کنند.

کد خبر 822969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.