داوود بحیرایی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری اصفهان، شرکت واحد اتوبوسرانی موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره شد که این موفقیت نشاندهنده تلاشهای مستمر این شرکت در راستای بهبود کیفیت خدمات و ارتقای رضایت شهروندان است.
وی با تاکید بر اینکه تعالی سازمانی یک فرایند مستمر و نه پروژهای با آغاز و پایان مشخص است، افزود: هدف اصلی این ارزیابیها، حرکت روبهجلو در راستای رشد و توسعه پایدار است؛ بر این باور هستیم که باید در هر موقعیتی گامی بهسوی بهبود و پیشرفت برداریم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: کسب این تقدیرنامه، بخشی از مدل EFQM (مدل تعالی سازمانی اروپا) است که بر اساس معیارهای مشخصی از جمله رهبری، استراتژی، منابع انسانی، فرایندها، نتایج مشتریان و نتایج کارکنان ارزیابی میشود و این شرکت با پیادهسازی این معیارها و انجام خودارزیابیهای منظم، توانسته است به این موفقیت دست پیدا کند.
بحیرایی گفت: این جایزه نهتنها گواهی بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت است، بلکه میتواند بهعنوان الگویی برای سایر نهادها در راستای دستیابی به تعالی و بهبود مستمر مورد استفاده قرار گیرد.
نظر شما