جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری سنندج

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج گفت: بیش از ۱۷۸۵ نفر از شهروندان سنندجی در شش ماه نخست سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج تماس گرفته‌اند که بیشترین مورد آن (۸۰۶) مورد مربوط به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هوشیار دست‌باز از سامانه ۱۳۷ شهرداری به عنوان یکی از بهترین کانال‌ها برای ارتباطات مردم با مجموعه شهرداری و پاسخگویی به مطالبات و شکایات آنها نام برد و اظهار کرد: مردم مشکلات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ پیگیری کنند.

وی افزود: تمام درخواست‌های مردم توسط کاربران ثبت و در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری و در نهایت نتیجه حاصله نیز به شهروند اطلاع داده می‌شود.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی شهروندان سنندجی در سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج به ثبت رسیده است، گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از ۱۷۸۵ نفر از شهروندان سنندجی شکایات و درخواست‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کرده‌اند.

دست‌باز به درخواست‌های مطرح شده مردم از طریق سامانه ۱۳۷ در شش ماهه امسال هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۹۶ تماس با موضوع ترمیم آسفالت، ۷۰ مورد جمع‌آوری زباله، ۸۰۶ مورد جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، ۵۷ مورد کمبود سطل زباله، یک مورد شکستن درخت، جمع‌آوری وانت بارهای دست فروش ۱۴۴ مورد، ساماندهی متکدیان ۵۰ مورد و آب‌گرفتگی معابر ۷۳ مورد بوده است.

وی ادامه داد: ۷۳ تماس منطقه یک، منطقه دو ۱۳۳، منطقه سه ۱۴۵، ناحیه ویژه بهاران ۱۱۰، ناحیه ننله ۱۰ تماس، ناحیه نایسر ۸۵ تماس، ناحیه حسن‌آباد ۳۰ تماس و سازمان‌های پسماند ۸۰۶ تماس این سامانه را به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج تصریح کرد: این تماس‌ها بیشتر در زمینه انتقاد و شکایت، آسفالت، درب منهول، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، سد معبر و وانت‌های میوه‌فروشی بوده است.

دست‌باز با بیان اینکه ۲۳۰ تماس مردم با سامانه ۱۳۷ در رابطه با برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بوده است، گفت: ۱۹۳ تماس جمع‌آوری تابلو توسط سد معبر و ۳۱۷ تماس متفرقه و تکراری با این سامانه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۲۲ مکاتبه شهروندان مربوط به سامانه سامد به معاونین، مناطق و سازمان‌ها ارجاع داده شده است، افزود: بیشترین موضوعات و درخواست‌ها در زمینه درخواست استخدام و تبدیل وضعیت همکاران، آسفالت و پروانه زمین‌های قولنامه‌ای، درخواست واگذاری تاکسی و برقراری بیمه رانندگان، استخدام و تبدیل وضعیت در شهرداری بوده است.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج اضافه کرد: دریافت شکایات حضوری و مکتوب ارباب رجوع و کارکنان، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی، جمع‌بندی شکایت در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و پیگیری از نتایج گزارش‌های تهیه شده به صورت ویژه انجام می‌شود.

دست‌باز از اعتماد شهروندان به سامانه ۱۳۷ تقدیر کرد و گفت: گزارش عملکرد اداره بازرسی به ویژه در زمینه اقدامات انجام گرفته در حوزه پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات مطرح شده به صورت منظم و مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 810395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.