به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحالوبختیاری، محمدحسین واحدیان صبح امروز _شنبه دوازدهم آبان_ در جلسه سامانه ارتباطات مردمی شهرداری (۱۳۷) اظهار کرد: تعداد پیامها و تماسها با سامانه ۱۳۷ در مهر سالجاری ۴۰۹ پیام بوده که نسبت به ماه گذشته رشد ۸۴ درصدی را نشان میدهد که این رشد ناشی از برقراری ارتباط خوب شهروندان با این سامانه است.
وی افزود: با تلاش همکارانمان در مرکز ۱۳۷ این سامانه در بین شهروندان به خوبی شناخته شده است و باید مسئولان مدیریت شهری نیز نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردمی در اسرع وقت اقدام کنند.
شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷، بهترین و مؤثرترین راه برقراری ارتباط با مدیریت شهری است، گفت: بخشی از مطالبات و خواستههای شهروندان بهصورت فوری و اورژانسی هستند که توسط مسئول مربوطه بهسرعت باید پیگیری لازم انجام شود.
واحدیان، موفقیت در حوزه مدیریت شهری را در گرو مشارکت مردم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در اداره شهر امری ضروری است، چراکه زیباییهای بصری و تمیزی چهره شهر که بخشی از آن به نظافت شهر بازمیگردد با حس تعلق شهروند محقق میشود که در رعایت فرهنگ شهرنشینی متبلور میشود.
نظر شما