بازخوردگیری ۶۸ درصد تماس‌ها با ۱۳۷ در ۶ ماه نخست سال جاری

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: ۹۴ هزار تماس برای پیگیری، ارزیابی و نظرسنجی با شهروندان برقرار شده است که ۶۴ هزار تماس و ۶۸ درصد از تماس‌های مربوط به بازخوردگیری موفقیت‌آمیز بود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۲۷۸ هزار و ۴۸۹ پیام توسط کارکنان سامانه ۱۳۷ ثبت شده که این پیام‌ها حاصل ۲۹۹ هزار و ۷۴۹ تماسی بود که از طرف شهروندان با سامانه برقرار شد، این تعداد تماس به مدت ۷۳۵۶ ساعت مکالمه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ نفر همکارانم در مجموعه اداره ارتباطات شهرداری اصفهان به‌صورت بیست‌وچهارساعته پاسخگوی همیشه بیدار و شنونده پیام‌های همشهریان هستند، افزود: شهروندان نزدیک به ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ثانیه با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در ادامه همکارانم در حوزه بازخورد به‌صورت شخصی یا از طریق سامانه خودکار اقدام می‌کنند، گفت: تعداد ۹۴ هزار تماس برای پیگیری، ارزیابی و نظرسنجی با شهروندان برقرار شده است، ۶۴ هزار تماس و ۶۸ درصد از تماس‌های مربوط به بازخوردگیری موفقیت‌آمیز بود و شهروندان پاسخگوی همکارانم بودند، در مجموع به مدت ۱۳۶۲ ساعت مکالمه انجام شد.

رفیعی با بیان اینکه همکاران ما در واحد امور شهر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان رتبه نخست پاسخگویی به شهروندان در سامانه ۱۳۷ را کسب کردند و اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۳ رتبه نخست در حوزه ترافیک میان مناطق پانزده‌گانه و ناژوان را به خود اختصاص داد، ادامه داد: همکارانم در واحد زیباسازی منطقه ۳ رتبه نخست حوزه زیباسازی، در منطقه یک واحد عمران رتبه نخست مناطق و واحد فضای سبز منطقه ۸ رتبه نخست را در این عرصه به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در حوزه نگهداری و تعمیرات همکارانم در منطقه ۶ و یک حائز رتبه نخست شدند و در واحد کنترل و نظارت نیز منطقه ۱۳ رتبه نخست میان مناطق را به‌دست آورد.

کد خبر 804968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.