«شدنی‌ترین» و «ضروری‌ترین» پروژه‌ها در لایحه بودجه شهرداری اصفهان

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: یکی از تأکیدات مدیریت شهر و شورای اسلامی شهر اصفهان این بود که پروژه‌هایی در بودجه آورده شود که طراحی آن آماده باشد، در این راستا لایحه بودجه‌ای به شورا تقدیم می‌شود که «شدنی‌ترین» و «ضروری‌ترین» پروژه‌ها در آن تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدمصطفی اعتصامی امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در ششمین نشست از سلسله نشست‌های «تجربه شهر» با موضوع فرایند شکل‌گیری برنامه‌ریزی در شهرداری اصفهان اظهار کرد: در مبانی دینی و اعتقادی ما عنوان ملعون برای کسانی به‌کار برده می‌شود که دو روز آن‌ها مثل هم باشد، در این راستا دین ما توصیه به اندیشیدن، تدبیر و آینده‌نگری کرده است که ما را به سمت برنامه‌ریزی سوق می‌دهد.

وی افزود: در شهرداری که با گستردگی وظایف و خدمات روبه‌رو هستیم و با دارا بودن ۳۵۰ وظیفه متنوع اهمیت برنامه‌ریزی برای ما بیشتر می‌شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره قدیمی‌ترین برنامه ۵ ساله در شهرداری اصفهان که به سال ۱۳۲۵ برمی‌گردد، گفت: در این برنامه احداث خیابان‌های سپه، خیابان کمال اسماعیل، خیابان مریض‌خانه یا آیت‌الله شمس‌آبادی فعلی طراحی و تدوین شده است.

اعتصامی با بیان اینکه کاری که انجام می‌دهیم، ادامه مسیر گذشتگان است، تصریح کرد: آنچه به‌عنوان ادبیات حوزه برنامه‌ریزی، هم‌اکنون در شهرداری نهادینه شده، بیانگر زحمت فعالان در ادوار مختلف است.

وی یادآور شد: سال گذشته لایحه بودجه‌ای که به شورای اسلامی شهر اصفهان ارسال کردیم، برای نخستین‌بار با برنامه عملیاتی و جدول تحقق شاخص‌ها همراه بود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: یکی از تأکیدات مدیریت شهر و شورای اسلامی شهر این بود که پروژه‌ای در بودجه آورده شود که طراحی آن آماده باشد، در این راستا لایحه بودجه‌ای به شورا تقدیم می‌شود که شدنی‌ترین و ضروری‌ترین پروژه‌ها در آن تعریف شده است.

کد خبر 804092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.