هدفون‌های جدید تی سی اچ L10 ANC و D6 Sound Hunt رونمایی شدند
هدفون تی سی اچ L10 ANC و D6 Sound Hunt

در تاریخ ۲ آبان، برند TCH در رویدادی به معرفی دو هدفون تازه خود (L10 ANC و D6 Sound Hunt) برای بازار ایران پرداخت. این محصولات پیش‌تر در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی رونمایی شده بودند.

این رویداد در هتل اسپیناس تهران با حضور فعالان و نمایندگان رسانه‌های تکنولوژی کشور برگزار شد.

آشنایی با هدفون‌های جدید TCH

هدفون‌های TCH L10 ANC و D6 Sound Hunt از ویژگی‌های پیشرفته هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار برخوردارند و این امکانات را با قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان ارائه می گردد. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • حذف نویز فعال (ANC)
  • حذف نویز محیطی (ENC)
  • کیفیت ساخت بالا

مدل D6 به عنوان پرچمدار این برند علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، از ویژگی Hybrid ANC نیز بهره می‌برد. این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده همزمان از هدفون‌های داخلی و خارجی، به طور کامل از صداهای محیطی جدا شود.

L10 ANC و D6 Sound Hunt هدفون بیسیم تی سی اچ

این ویژگی هنگام گوش دادن به موسیقی، صدای واضحی را ارائه می‌دهد و در زمان تماس، صدای شما بدون هیچ‌گونه نویزی به طرف مقابل منتقل می‌شود. همچنین، هدفون D6 در رنگ‌های جذابی عرضه شده است.

مدل L10 ANC نیز نسخه بهبودیافته Black Blade L10 است که یکی از پرفروش‌ترین محصولات TCH در ایران محسوب می‌شود. مدل قبلی از قابلیت ENC برخوردار بود، اما مدل جدید با افزودن ANC تجربه‌ای بدون نویز را برای کاربران فراهم می‌آورد.

هر دو هدفون قادرند موسیقی را با کیفیت بسیار بالا پخش کنند و صداها را با بیس مناسب به گوش شما برسانند. برای آشنایی بیشتر با این ساعت‌ها می‌توانید به سایت TCHFit مراجعه کنید.

جشنواره TCH

در همین راستا، جشنواره‌ای به مناسبت معرفی محصولات جدید TCH در حال اجراست. در این جشنواره که با شعار «اون ببره تو بردی» برگزار می‌شود، تمامی افراد می‌توانند شرکت کنند و دو فردِ خوش‌شانس، گوشی آیفون ۱۶ برنده خواهند شد.

برای شرکت در این جشنواره باید ابتدا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، یک لینک اختصاصی برای شما ساخته می‌شود. شما می‌توانید این لینک را برای دوستان خود ارسال کنید. هر کسی که با لینک اختصاصی شما در جشنواره ثبت نام کند، یک امتیاز دریافت خواهید کرد. اگر این شخص در قرعه‌کشی TCH آیفون ۱۶ برنده شود، شما نیز یک آیفون ۱۶ برنده خواهید شد. به همین سادگی!

این جشنواره تا شب یلدا ادامه خواهد داشت و هرچه امتیاز شما بالاتر برود، شانس برنده شدن‌تان بیشتر خواهد شد. برای شرکت در این جشنواره به این لینک مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسب، انتظار می‌رود استقبال از دو مدل جدید L10 ANC و D6 Sound Hunt بالا باشد. این محصولات با قابلیت‌های جذاب خود، تجربه‌ای عالی در گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس فراهم می‌کنند و می‌توانند مخاطبان مختلفی را جذب نمایند.

کد خبر 804056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.