تغییر مدیران میراث، احساسی و سلیقه‌ای نیست

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تغییرات در دستگاه ما کاملاً تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا صالحی‌امیری امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در جمع خبرنگاران در پایان نشست هیئت دولت اظهار کرد: برابر آماری که مدیریت نمایشگاه به من داد، بیش از یکصد هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل‌رانی تبریز بازدید کردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان‌ها و شهرهای مختلف ادامه دارد.

وی افزود: الان هم عازم همدان، ملایر و نهاوند هستم و ان‌شاءالله هر هفته روند وضعیت صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان‌ها دنبال خواهیم کرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره تغییرات مدیریتی در وزارتخانه هم گفت: راجع به تغییرات در دستگاه به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت؛ ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم و تاکنون هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند اما این تغییرات در دستگاه ما کاملاً تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشد.

کد خبر 803680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.