ضربه مهلک به اسرائیل/ هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱زرهی در شمال غزه

شبکه العربیه عربستان به نقل از منابع صهیونیستی خود هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی ارتش اسرائیل و سه افسر ارشد دیگر رژیم در کمین محکم رزمندگان مقاومت در شمال غزه را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شبکه العربیه عربستان که بارها با مقامات نظامی رژیم صهیونیستی از جمله سخنگوی ارتش رژیم، مصاحبه اختصاصی انجام داده و همچنان به رویکرد خصمانه خود علیه مقاومت و تخریب وجهه آن ادامه می‌دهد، به نقل از منابع موثق خود تاکید کرده است که خبر هلاکت چهار افسر اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ زرهی ارتش اسرائیل در شمال غزه صحت دارد.

منابع صهیونیستی مورد اعتماد شبکه العربیه گفته‌اند که فرماندهانی از ارتش اسرائیل در کمین مین‌ها در شمال نوارغزه گرفتار شدند.

این منابع افزودند که رزمندگان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس (العربیه از واژه افراد مسلح برای رزمندگان مقاومت استفاده می‌کند)، یکی از افسران ارشد را هنگام بازدید از منطقه‌ای در شمال نوارغزه از ناحیه گردن هدف قرار دادند.

به اعتراف این منابع، این کمین محکم به هلاکت چهار افسر اسرائیلی از جمله یک سرهنگ که فرمانده تیپ زرهی ارتش رژیم اسرائیل است، منجر شده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس پیشتر نیز از شکار دو نظامی صهیونیست در بلوک ۲ اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده بود.

شبکه الحدث عربستان هم به نقل از منابع خود اعتراف کرد که چهار افسر ارشد اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ زرهی ارتش رژیم اشغالگر در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از اینف از خبرهای شوکه کننده برای سران این رژیم خبر دادند و افزودند فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل نفربر زرهی در جبالیا در شمال نوار غزه بوده که رزمندگان مقاومت آن را با بمب هدف قرار داده بودند.

منبع: تسنیم

کد خبر 802654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.