ضرورت توضیح شهردار اصفهان درباره دلایل راه‌اندازی میز فرهنگ

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان درباره دلایل راه‌اندازی میز فرهنگ، هزینه‌کرد، ساختار در شهرداری و تفاوت آن با کمیسیون‌های شورا توضیح دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در صدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با گرامیداشت یاد شهید یحیی سنوار اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «حماس زنده است و زنده خواهد ماند»؛ شهید یحیی سنوار در دوگانه تسلیم و ننگ و مقاومت و مرگ شرافتمندانه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاسی کرد و البته این نکته را نیز در نامه‌ای مکتوب کرده که باید در مسیری که آغاز کردیم پیش برویم یا بگذاریم کربلایی جدید رخ دهد. توصیفاتی که گفته شد و تصاویری که دیدیم به نوعی تداعی کننده فداکاری‌های دشت کربلا بود.

وی ضمن قدردانی از خدمات استاندار سابق برای مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار جدید اصفهان آرزوی موفقیت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری گفت: شهردار اصفهان ابتدای حضور خود در شهرداری، موضوع راه‌اندازی میزها را در قالب‌های فرهنگ و هوشمندسازی مطرح کرد، اما خوب است که پس از سه سال چند موضوع را گزارش دهد، نخست اینکه اگر جایگاهی در قالب این میزها در شهرداری و ساختار چه به نوع و چه به انشا ایجاد شده است، گزارش دهد، همچنین اگر افرادی در قالب میز مشغول به خدمت شدند، گزارش کنند یا چنانچه هزینه‌ای در راستای میز رقم خورده است را بیان کنند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور افزود: شهردار در یکی از مصاحبه‌های خود اشاره کردند که قرار است ایده‌پردازی و سیاست‌گذاری در میزها رقم بخورد، مراجعه‌ای به آئین‌نامه کمیسیون‌ها داشتم؛ مثال آن این ماده است که هر یک از کمیسیون‌ها مکلف هستند نسبت به موضوعات محول شده از طرف شورا یا رئیس شورا اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید سیاست گذاری یا قانون‌گذاری یا ایده‌پردازی کار مجموعه کمیسیون‌ها باشد و شهردار اصفهان نسبت به فرق میز فرهنگ، هوشمندسازی و سایر کمیسیون‌ها با کمیسیون‌های هم تراز اظهار نظر داشته باشد.

کد خبر 802570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.