جزئیات حریق یک کارگاه در خیابان امام خمینی + عکس و فیلم

طبق آخرین اخبار از حریق یک کارگاه در خیابان امام خمینی، حریق تحت کنترل است، به منظور پیشگیری از رخداد حادثه، منازل پشتی این سوله از سکنه خالی و با توجه به حجم بالای دود ناشی از سوختن مواد در محل حادثه، یکی از نیروهای آتش‌نشانی دچار دودزدگی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای وی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ظهر امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ شاهد وقوع حریق در یک کارگاه تولید ابر واقع در خیابان امام خمینی بودیم که در نزدیکی این حریق یک پمپ بنزین واقع شده و در مجاورت آن مغازه‌های مستعد وقوع حریق و منازل مسکونی متعددی وجود دارد.

گستردگی این حریق به قدری بالا است که بنا بر بازدیدهای میدانی خبرنگار ایمنا، آسمان آن محدوده با سیاهی پوشیده شده است و شاهد انتشار دود فراوانی در محیط هستیم و در صورت کنترل و مهار نشدن این حریق احتمال گستردگی حادثه در این محدوده وجود دارد.

جزئیات حریق یک کارگاه در خیابان امام خمینی + عکس و فیلم

بر همین اساس، در دقایق اولیه رخداد این حریق منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی ابر گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان امام خمینی رخ داده بود و تیم‌های عملیاتی با ۱۲ دستگاه خودروی اطفائیه، آب‌رسان و امدادی از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، پلیس راهور، شهرداری منطقه و اورژانس جهت امدادرسانی، اطفای حریق، کنترل ترافیک و تردد به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی مناطق مجاور در دست انجام است.

دودزدگی یک آتش‌نشان / ‏‬ منازل پشت سوله از سکنه خالی شد

همچنین طبق آخرین اخبار، محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین جزئیات وقوع حریق در خیابان امام خمینی اظهار کرد: حادثه حریق کارگاه و انبار موادی مانند ابر و چرم ساعت ۱۲:۵۹ امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه تعمیر و ساخت روکش صندلی انجام می‌شد، افزود: مأموران آتش‌نشانی از ۱۰ ایستگاه به همراه خودروی پلتفرم و خودروهای آب‌رسان به محل حادثه اعزام شدند و از سه طرف نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر حریق تحت کنترل است و به منظور پیشگیری از رخداد حادثه، منازل پشتی این سوله از سکنه خالی شد و با توجه به وسعت حریق، مأموران اعزامی سازمان مجبور شدند از دریچه‌های مختلفی برای اطفا استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به موادی که در حال سوختن است، دود بسیار زیاد و سمی در محیط منتشر شده است و با توجه به شرایط، احتمال می‌رود که عملیات پاک‌سازی و جداسازی تا ساعت‌ها به طول انجامد.

شریعتی با بیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات تا پایان عملیات و اطفای کامل حریق در محل حادثه مستقر خواهد بود، گفت: با توجه به شدت حریق، ممکن بود اتفاقات ناگواری به خصوص برای منازل مسکونی اتفاق بیفتد، اما تاکنون هیچ فردی آسیب جسمانی ندیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شعله و حرارت این حادثه، در لحظات اولیه سه درخت دچار حریق و قسمتی از خودرویی که در مجاورت دیوار سوله پارک شده بود نیز دچار سوختگی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: از لحظات اولیه رخداد حادثه با درخواست ستاد فرماندهی، عوامل امدادی و عملیاتی از مدیریت بحران و هلال احمر، اورژانس و اداره برق نیز در محل حادثه حضور یافتند تا برای پوشش ایمنی بیشتر همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مساحت این سوله حدود یک هزار مترمربع است، تصریح کرد: تنها مشکل حال حاضر در محدوده حادثه همچون دیگر حوادث، تجمع غیرضروری مردم است که منجر به اختلال در امر اطفا و امدادرسانی می‌شود و مشکلاتی برای همکاران ایجاد می‌کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای دود ناشی از سوختن مواد در محل حادثه، یکی از نیروهای آتش‌نشانی دچار دودزدگی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای وی در حال انجام است.

کد خبر 802178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.