پرونده هنرمندان ممنوع‌الکار به کجا رسید؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پرونده ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان و بازگشت به کار گفت: بخشی که به عنوان هنرمندان ممنوع‌الکار تلقی می‌شوند موارد مختلفی دارند که تک‌تک آن‌ها در دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت و تجدیدنظر کلی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس صالحی امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر _ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پرونده ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان و بازگشت به کار اظهار کرد: بخشی که به عنوان هنرمندان ممنوع‌الکار تلقی می‌شوند موارد مختلفی دارند که تک‌تک آن‌ها در دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت و تجدیدنظر کلی می‌شود.

وی ادامه داد: درباره اقدامات و وعده دولت سیزدهم برای مسکن هنرمندان، برنامه و وعده‌های دولت چهاردهم اجازه بدهید این قول را زمانی بدهم که مطمئن شوم.

وزیر فرهنگ با اشاره به قانونمند کردن سبک موسیقی رپ تصریح کرد: درباره این نوع موضوعات اجازه بدهید معاونت هنری مستقر، تثبیت یا تغییر کند تا در شورا یا مجموعه‌ای که در دوره جدید استقرار پیدا می‌کند درباره موضوعاتی که یک مقداری مورد تفاوت نظر است تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به تأخیر در تعیین معاونت‌ها افزود: پیش از این گفتیم که تا آخر مهر انتصابات انجام می‌شود، اما مسیر انتصابات در فضای استعلام قرار دارد و در این دوره استعلام‌ها سه‌گانه است.

صالحی گفت: انتصابات کمی طول کشیده، کمیته انتصابات هم کار خود را انجام خواهد داد؛ همچنین مجموعه معاونت‌ها در مسیر استعلام‌ها قرار دارد و همانطور که قول دادیم تا پایان مهر ماه از نظر ما قطعی است.

وی اظهار کرد: آئین‌نامه اجرایی هر سندی که مصوب شود، تهیه خواهد شد.

کد خبر 801279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.