نرم‌افزار ERP ایرانی، یک قدم جلوتر از رقبا

کارشناس نرم‌افزار در رابطه با نرم‌افزار تازه تولید شده گفت: نرم‌افزار ERP ایرانی رقبای خارجی را پشت‌سر می‌گذارد؛ آماده ورود به بازار جهانی هستیم.

سیدعلی منتظری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نرم‌افزار برای یکپارچه‌سازی بخش‌های مختلف یک سازمان یا شرکت طراحی شده است. ماژول‌های حسابداری، انبارداری، تولید، خرید و فروش را به‌طور کامل یکپارچه می‌کند و موجب می‌شود که مغایرت‌ها کاهش پیدا کند و بسیاری از کارها به‌صورت خودکار انجام شود.

وی افزود: این نرم‌افزار موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی نیروی انسانی می‌شود و قابلیت گزارش‌گیری کامل برای مدیران را فراهم می‌کند، همچنین امکان داشبوردسازی دارد و حتی می‌تواند با توجه به داده‌های ثبت‌شده در نرم‌افزار، پیش‌بینی‌های آینده را برای مدیران ارائه دهد.

کارشناس نرم‌افزار در مورد استفاده از هوش مصنوعی در این نرم‌افزار بیان کرد: ما از هوش مصنوعی استفاده نکرده‌ایم. نرم‌افزار ما بر اساس زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون و جاوا اسکریپت طراحی شده است و براساس کدهای نوشته شده، تمامی گزارش‌ها تولید می‌شوند.

منتظری توضیح داد: زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی در توسعه نرم‌افزارها استفاده می‌شود، به‌ویژه جاوا اسکریپت که برای برنامه‌نویسی کلاینت‌ها به‌کار می‌رود. نرم‌افزار ما تحت وب بوده و به‌طور کامل در بستر وب فعالیت می‌کند. کوئری‌ها نیز برای گزارش‌سازی و داشبوردسازی استفاده می‌شوند.

وی درباره دانش‌بنیان بودن این محصول گفت: در حال حاضر هنوز دانش‌بنیان نشده‌ایم، اما با افزودن چند ویژگی جدید احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق بیفتد. امیدواریم تا پنج سال آینده بتوانیم بازار ایران را به‌طور کامل پوشش دهیم و سپس به بازارهای بین‌المللی وارد شویم.

کارشناس نرم‌افزار درباره مزایای نرم‌افزار شرکت چهارچوب نسبت به نمونه‌های خارجی اظهار کرد: نرم‌افزارهای مشابه خارجی نیز وجود دارند، اما مزیت ما قابلیت سفارشی‌سازی آسان‌تر است، سازمان‌هایی که ویژگی‌های خاصی نیاز دارند که در نرم‌افزارهای پیش‌فرض وجود ندارد، می‌توانند با نرم‌افزار ما به‌راحتی آن‌ها را اضافه کنند.

کد خبر 801064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.