بررسی تجهیزات ایمنی رینگ سوم توسط اکیپ‌های ویژه تعمیرات بزرگراه‌های اصفهان

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سال جاری با همکاری شورای اسلامی شهر بودجه خوبی را در نظر گرفتیم که تصویب شد؛ در حال حاضر تجهیزات سه گوشه از بزرگراه رینگ سوم که حدود ۴۰ کیلومتر طول مسیر دارد، توسط سه اکیپ ویژه تعمیرات بزرگراه‌ها بررسی می‌شود.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اکیپ‌های ویژه تعمیرات بزرگراه‌های شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی در حوزه حمل‌ونقل ایمنی بزرگراه‌ها است تا شهروندان بتوانند با اطمینان خاطر در این مسیرها حرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت تجهیزات ایمنی بزرگراه‌ها افزود: در بزرگراه‌ها دماغه‌ها، رمپ‌های ورودی و خروجی و دسترسی‌هایی وجود دارد که باید با تجهیزات ترافیکی مختص به هرکدام همچون بلاردها، گل‌میخ‌ها، علائم ترافیکی، علائم افقی و عمودی راه و گاردریل‌هایی که نقش جداکننده دارند، ایمن شود؛ این تجهیزات به‌مرور زمان مستهلک می‌شود، از این‌رو نیاز به نوسازی آن‌ها وجود دارد.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته این اقدامات توسط مناطق انجام می‌شده است، اما به‌لحاظ بودجه و تأمین پیمانکار مشکلاتی وجود داشته که موجب تعویق در انجام آن می‌شد، گفت: در این راستا سال جاری با همکاری شورای اسلامی شهر بودجه خوبی را در نظر گرفتیم و تصویب شد.

آقایی ادامه داد: تجهیزات سه گوشه از بزرگراه رینگ سوم که حدود ۴۰ کیلومتر طول مسیر دارد، توسط سه اکیپ بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های ویژه تعمیرات بزرگراه‌های اصفهان روزانه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ مشغول کار هستند و هر جا ایرادی مشاهده کنند، به‌ویژه علائمی که باید در شب رویت‌پذیر باشد، برطرف می‌کنند که امیدوارم این اقدام مستمر باشد و بتوانیم با افزایش بودجه در سال آینده اکپ‌ها را افزایش دهیم و شاهد ایمن‌سازی بزرگراه‌ها باشیم.

کد خبر 800397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.