سارق خودرو و عامل قتل راننده آن دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به خاطر سرقت خودرو جوان ۳۹ ساله‌ای را در شاهین شهر به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: بعدازظهر دوم شهریور سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل با جسد مردی مواجه شدند که دست‌های وی از پشت بسته، داخل پتویی خون آلود پیچیده و درون گودالی رها شده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی مقتول در پارکینگ یکی از استان‌های جنوبی بوده و یک متهم به اتهام سرقت با خودرو مقتول دستگیر شده است.

ترکیان تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهم به پلیس آگاهی شاهین شهر منتقل شد و در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که با انگیزه تصاحب خودرو و دلارهای مقتول با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و پس از رها کردن جسد در حوالی کوه‌های اطراف شهر با خودرو از شهر خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 800178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.