شهردار اصفهان نسبت به رفع مشکل سامانه اصکیف اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان سال‌های قبل برای رفاه شهروندان و کارکنان سامانه مدیریت هوشمند اصفهان کارت و اصکیف را راه‌اندازی کرده که از چند ماه قبل اختلالی در آن ایجاد شده است، اما هیچ‌کس پاسخگو نیست، بنابراین شهردار نسبت به این اختلال و رفع آن اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در صدوچهل‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه یکی از مسائلی که در ادارات به صورت شعار مطرح می‌شود، اما با عمل فاصله زیادی دارد «طرح تکریم ارباب‌رجوع» است، اظهار کرد: این موضوع ریشه در اخلاق اسلامی دارد و خوش‌رفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و تواضع در برخورد با او و داشتن نظم و انضباط از مصادیق این موضوع است که امیدواریم همه مسئولان این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: تمام ساختمان‌ها و اماکن مرتبط با شهرداری و معاونت‌ها در یک مکان تجمیع و از پراکندگی جغرافیایی دوری کنند، زیرا مشکلاتی برای ارباب‌رجوع ایجاد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در سال‌های قبل جهت رفاه شهروندان و کارکنان سامانه مدیریت هوشمند اصفهان کارت و اصکیف را راه‌اندازی کرده که چند ماهی است اختلالی در آن ایجاد شده است، اما هیچ‌کس پاسخگو نیست و شهردار باید نسبت به این اختلال و رفع آن اقدام کند.

فلاح بیان کرد: بروز مشکل در تعاونی کارکنان شهرداری مربوط به هایپر افروز و مشکلاتی بین اعضای تعاونی کارکنان و مدیریت سبب ایجاد مسائلی شده است، بنابراین شهردار باید هرچه سریع‌تر نسبت به حل این موضوع اقدام کند.

کد خبر 800145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.