قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در برخی از محصولات پرفروش با کاهش قیمت روبه‌رو است اما در قیمت بسیاری از خودروها نیز نسبت به روز گذشته تغییری دیده نمی‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ یکی از انواع تیپ مختلف خانواده تارا که توسط شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود امروز بدون تغییر و به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرفروش ایران خودرو نیز با حفظ تعادل و قیمت ۸۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اطلس با مدل ۱۴۰۳ از محصولات جدید سایپا بدون تغییر و به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودروی سهند S که با تازگی راهی بازار سایپا شده است امروز با افت دو میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت کمتری دیده می‌شود و برخی از محصولات پرفروش با کاهش یا رشد قیمت روبه‌رو شدند.

رسپکت ۲ از محصولات مونتاژی بهمن موتور در معاملات امروز با افت ۳ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی T۸ از خودروهای لوکس کرمان موتورنیز امروز بدون تغییر و با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

اکستریم VX محصول جدید شرکت مدیران خودرو با افت ۷۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

آریزو ۸ یکی از کراس‌اوورهای شاسی بلند شرکت مدیران خودرو با حفظ تعادل و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۷ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مهر+ جدول

کد خبر 800026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.