برگزاری ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در این منطقه برگزار می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌های فرهنگی این منطقه همزمان با آغاز جشنواره فیلم کودک افزود: برنامه گامی به سوی قله نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ در مکان شهرداری منطقه برگزار می‌شود و در این برنامه از کودکان و نخبگان منطقه تجلیل خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: ویژه برنامه حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ در مدارس سطح این منطقه به همراه هنرواره نقاشی طولی کودکان برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: برنامه به‌وقت شادی از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۷:۰۰ در سطح بوستان‌های منطقه با برگزاری بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه رهپویان نور از چهاردهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ همراه با دیدار با کودکان خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه آینده از آن من است از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری همراه با مسابقه داستان‌نویسی در تمام محلات این منطقه برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: برنامه «قهرمانت تو کدوم کتابه» از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت همراه با مسابقه تهیه پادکست در محلات این منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه داستانی از سرزمین من از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ همراه با قصه‌گویی برای کودکان همراه با ساخت کاردستی و بازی در این منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه بازی شادی نشاط از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری همراه با آموزش ساخت کاردستی و بازی در مراکز فرهنگی این منطقه برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: برنامه اشعار کودکانه شانزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ همراه با دورهمی شاعران کودکان مناطق در باغ فدک برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در منطقه ۷ اصفهان

وی ادامه داد: ویژه برنامه سینما محله از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ در فرهنگسرای شاهنامه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه قهرمان محله از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ همراه با مسابقه تفریحی در فرهنگسرای شاهنامه برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: برنامه فرهنگی مثل کتاب از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری در کتابخانه طغرائی شهرک کاوه همراه با مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه همپای کودکی از نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ همراه با برگزاری فستیوال بازی‌های کودکان در باغ فدک برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه بچه‌ها با لبخند از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال جاری در فرهنگسراهای سطح منطقه برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه ویژه برنامه ماه مهربان هجدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۷:۰۰ همراه با تئاتر کودک در کتابخانه فرشته برگزار می‌شود، افزود: برنامه بازی به توان ۷ نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ همراه با بازی‌های بومی و محلی در بوستان آرزو برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه مهارت‌کده کودک و نوجوان هجدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰ برای کسب مهارت حوزه‌های هنری در بوستان آرزو برگزار می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: ویژه برنامه یک روز شاد هفدهم مهر سال جاری از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ همراه با اردوی مادر و کودک در محل شهربازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه جشنواره بادبادک‌ها هجدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۷:۰۰، ویژه برنامه ندای همدلی نوزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۶:۰۰ و برنامه فرهنگی شادمانه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در بوستان شاهنامه برگزار می‌شود.

کد خبر 798201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.