اتفاقات فوتبالی نباید ذوب‌آهن را از مسیر خارج کند

بازیکن سابق ذوب‌آهن گفت: نتیجه بازی مقابل آلومینیوم یک اتفاق فوتبالی بود، برای هر تیمی ممکن است این اتفاقات رقم بخورد. مهم این است که ذوب سریع به روند خوب خود برگردد. این تیم که فصل را خوب آغاز کرد و توانست امتیازات خوبی را کسب کند، نباید با یک اتفاق فوتبالی از مسیر خارج شود.

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط ذوب‌آهن چند سال است که مطابق با انتظار هواداران نیست و این تیم، تبدیل به یک تیم معمولی شده است که فقط می‌خواهد فصل‌ها را به پایان برساند. این مشکل بحث امروز و دیروز ما نیست، بلکه چند سال است که ذوب‌آهن به این وضعیت دچار شده است، گاندوها سال‌های گذشته در جمع تیم‌های پایین جدول بوده‌اند و تنها در فصل گذشته موفق به کسب جایگاه بهتری شدند.

وی افزود: این جایگاه برای ذوب‌آهن خوب نیست؛ این وضعیت برای تیمی که همیشه مدعی قهرمانی بوده و حتی در لیگ قهرمانان برای رقبا خط‌ونشان می‌کشیده است، قابل قبول نیست.

پیشکسوت ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی همچون مدیریت باشگاه و بودجه‌ای که در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در کسب چنین نتایجی تأثیرگذار بوده است، از بودجه‌ای که در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد اطلاع ندارم و نمی‌دانم این بودجه چه میزانی بوده است و آیا کادر فنی ذوب‌آهن می‌توانند بازیکن خوب برای تیم خود جذب کنند یا خیر.

فرهادی تصریح کرد: در حال حاضر نیز ذوب‌آهن بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، بازیکنان نام‌آشنایی به این تیم جذب شدند، اما از نظر کیفی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و نتوانستند عملکرد قابل توجهی از خود ارائه کنند، بازیکنانی که از لیگ یک به این تیم اضافه شدند نیز تجربه کافی برای بازی در لیگ برتر را ندارند و به‌طور کلی تمام این مشکلات موجب شده است ذوب‌آهن در چند سال گذشته عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت ذوب‌آهن در ادامه راه افزود: در مسیری که تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند و هزینه کرده‌اند، ذوب‌آهن نیز باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا بتواند دل هواداران خود را شاد کند، این باشگاه هواداران خوبی دارد و همیشه در بالای جدول حضور داشته است، این نتایج در چند سال گذشته برای هواداران ذوب‌آهن خوشایند نبوده است، کسب چنین نتایجی در شأن باشگاه ذوب‌آهن نیست.

بازیکن سابق ذوب‌آهن درباره بازی مقابل آلومینیوم بیان کرد: نتیجه آن بازی یک اتفاق فوتبالی بود، برای هر تیمی ممکن است این اتفاقات رقم بخورد و مهم این است که شاگردان ربیعی سریع بتوانند به روند خوب خود بازگردند؛ این تیم فصل فوتبالی خود را خوب شروع کرد و توانست امتیازهای مطلوبی را کسب کند، به همین دلیل نباید با یک اتفاق فوتبالی از مسیر خود خارج شود.

وی عنوان کرد: در هر صورت در یک بازی خانگی این اتفاق افتاد و ممکن است برای هر تیم دیگری رخ دهد، جدال بارسلونا و اوساسونا نیز نمونه بارز آن است که آبی‌اناری‌ها با چهار گل از اوساسونا شکست خوردند. گاندوها باید به‌خوبی تیم را بازسازی کنند و با نتایج خوب، دل هواداران را شاد کنند.

فرهادی درباره شعار هواداران بعد از دریافت گل سوم در بازی آلومینیوم تصریح کرد: در لیگ ایران این اتفاقات بسیار رایج است. نباید با یک شکست غیرمنتظره و سنگین تیم را قضاوت کرد. تماشاگران و هواداران ذوب‌آهن باید صبور باشند و حوصله به خرج دهند. فقط هفت هفته از لیگ برتر گذشته و به‌هی‌وجه نمی‌توان با هفت بازی، تیمی را محک زد، در فوتبال ایران می‌بینیم که تماشاگران علیه تیمی که بالای جدول، میانه جدول و پایین جدول است نیز شعار می‌دهند؛ این شعارها در فوتبال ایران طبیعی است.

وی درباره درخواست هواداران برای حضور مدیر بومی و اضافه شدن پیشکسوتان به تیم اضافه کرد: حضور پیشکسوتان ذوب‌آهن در باشگاه می‌تواند به تیم کمک کند، اما تصمیم‌گیری درباره این موضوع در اختیار سرمربی تیم و مدیریت باشگاه است.

کد خبر 797610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.