قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۹ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه نوزدهم مهر_ در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با تغییر محدود قیمت به کار خود ادامه داد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از محصولات پرفروش ایران خودرو امروز با رشد ۱۲ میلیون تومانی به نرخ ۷۹۲ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ از گران‌ترین نوع خانواده تارا با حفظ ثبات و به قیمت ۹۷۲ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی با افت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۴۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سایپا ۱۵۱ از محصولات شرکت سایپا با رشد ۹۸ میلیون تومانی به قیمت ۴۳۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۹۲۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یک میلیارد و ۳میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا ء) ۶۴۱ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۹ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز نوسان قیمت بسیار محدود است.

تیگو ۷ پرو E+ از محصولات مونتاژی مدیران خودرو امروز ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) در دسته محصولات لوکس بهمن موتور نیز با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۷ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۹ مهر+ جدول

کد خبر 797597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.