رژیم پوشالی صهیونیستی باید برای همیشه از صحنه روزگار محو شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات «وعده صادق ۲» هرچند سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب صهیونیستی بود، اما ما در انتظار وعده اصلی هستیم؛ وعده‌ای که به دست مردان دلیر و غیور این سرزمین محقق و آن روز، این رژیم پوشالی برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد.

رسول بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایران عزیز، بار دیگر در صحنه تاریخ، به مثابه دژی استوار در برابر ظلم و فساد رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد؛ حمله اخیر ایران به این رژیم متجاوز اقدامی شجاعانه و تحسین‌برانگیز است که نه‌تنها دل مردم ایران، بلکه دل مستضعفان و مظلومان جهان را نیز شاد کرد.

وی افزود: لحظه‌ای که موشک‌ها با صدای رعدآسا از آسمان عبور می‌کرد، نمایانگر قدرت و عزم ما در دفاع از حق و عدالت بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به رهبر شجاع خود افتخار می‌کنیم که با بصیرت و حکمت، رهبری این نبرد را بر عهده دارند؛ سخنان ایشان شعله‌های امید را در دل‌ها روشن می‌سازد و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ما در دفاع از حق مظلومان است.

بخشی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ هرچند سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب صهیونیستی بود، اما ما در انتظار وعده اصلی هستیم؛ وعده‌ای که به دست مردان دلیر و غیور این سرزمین محقق و آن روز، این رژیم پوشالی برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با ایمان به قدرت الهی و همبستگی ملی، از آرمان‌های خود پاسداری خواهند کرد و در این مسیر، همواره در کنار یکدیگر می‌ایستند، چرا که پیروزی نهایی از آن ما است.

کد خبر 797373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.