سرانجام رای پرونده بیرانوند اعلام شد

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته تعیین وضعیت دقایقی پیش در خبری که روی خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، حکم نهایی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور را اعلام کرد. بر این اساس دروازه‌بان شماره یک تیم ملی با چهار ماه محرومیت تعلیقی از میادین و پرداخت غرامت ۲۰ میلیارد تومانی محکوم شده است.

این حکم در حالی صادر شده که باشگاه تراکتور با دریافت کارت بازی این دروازه‌بان، در شش دیدار لیگ برتر و دو بازی آسیایی از این دروازه‌بان استفاده کرد که آخرین بازی حضور او در قفس توری تراکتور برابر سپاهان بود و با کلین شیت به پایان رسید اما با این حکم می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

حکم پرونده بیرانوند در شرایطی سرانجام اعلام می‌شود که باشگاه پرسپولیس به میزان قرارداد این فصل بیرانوند از او غرامت گرفته و توانسته درآمدزایی جالبی را از گلر سابق خود داشته باشد اما نکته اصلی محرومیت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است که شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد.

این در حالی است که باشگاه تراکتور با دفاعیات خود توانسته از اتهام اغوای بازیکن جان سالم به در ببرد و با تبرئه در این پرونده، از نقل و انتقالات محروم نشود.

سرانجام رای پرونده بیرانوند اعلام شد

کد خبر 797369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.