کمبود نیروی متخصص یکی از موانع استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها است

شهردار شهر مجلسی گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص در شهرداری‌ها از موانع اساسی در استفاده از خدمات دانش‌بنیان است و موجب می‌شود کار برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان سخت‌تر شود.

حمیدرضا رجبی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا با اشاره به اهمیت استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه خدمات شهری اظهار کرد: شهرداری‌ها در بسیاری از زمینه‌ها نیازمند بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها هستند.

وی افزود: به‌دلیل ناهماهنگی‌ها و بعضی از سخت‌گیری‌های قانونی، همچنین هزینه‌های سنگین مرتبط با خدمات فنی و اتوماسیون ارائه شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، بعضی از شهرداری‌ها با چالش‌های جدی مواجه هستند.

شهردار شهر مجلسی با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در شهرداری‌ها تصریح کرد: این موضوع نیز از موانع اساسی برای شهرداری‌ها در استفاده از خدمات دانش‌بنیان است و سبب می‌شود کار برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان سخت‌تر شود.

رجبی عنوان کرد: در این نمایشگاه شاهد پویایی مناسبی بین شرکت‌های فناور و مراجعه‌کنندگان بودیم؛ این پویایی نسبت به نمایشگاه‌های قبلی محسوس است و امیدواریم ارتباطات خوبی بین شهرداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گیرد تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از فناوری‌های نو، خدمات شهری باید با سرعت و کیفیت بیشتری به مردم ارائه شود، گفت: هدف این است که رفت‌وآمدهای غیرضروری کاهش پیدا کند و خدمات مورد نیاز شهروندان در اسرع وقت به دستشان برسد.

کد خبر 796959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.