ارائه زمان‌بندی رسیدن و خرید بلیت آنلاین اتوبوس از قابلیت‌های جدید «اصفهان من» در فن‌نما

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه سامانه اصفهان من و قابلیت‌های جدید آن در فن‌نما گفت: زمان‌بندی رسیدن و خرید بلیت آنلاین اتوبوس یکی از خدمات شاخص این سامانه است و شهروندان به راحتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با اشاره به ارائه سامانه اصفهان من و قابلیت‌های جدید آن در این نمایشگاه اظهار کرد: زمان‌بندی و خرید بلیت آنلاین اتوبوس یکی از خدمات شاخصی است که این سامانه به شهروندان ارائه می‌دهد که با کلیک روی گزینه زمان‌بندی رسیدن اتوبوس نقشه نمایان و تمام مسیرهای اتوبوس نمایش داده می‌شود، همچنین در صفحه، ایستگاه‌های نزدیک به محل لوکیشن شما قابل مشاهده است و در صورتی که ایستگاه دیگری مد نظر مخاطب باشد، می‌تواند به نقشه مراجعه کند.

وی افزود: ممکن است از یک ایستگاه چندین خط عبور کند که این سامانه زمان‌بندی رسیدن اتوبوس در تمام این خطوط را به مخاطب نشان می‌دهد، همچنین اطلاعات دیگری همچون شماره اتوبوس، مبدا و مقصد خط و جهت مسیر نیز به مخاطبان داده می‌شود.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سامانه مجهز به گزینه مسیریابی نیز است و در صورتی که ایستگاه مدنظر مخاطب با او فاصله داشته باشد، سامانه برای او مسیریابی خواهد کرد.

فردانی ادامه داد: در گزینه زمان‌بندی رسیدن اتوبوس عملیات جست‌وجوی ایستگاه و خط نیز برای مخاطب فراهم شده است، بدین صورت که ایستگاه و خط مورد نظر مخاطب با سرچ در سامانه قابل مشاهده است و مخاطب به راحتی می‌تواند آن را انتخاب کند یعنی اگر مخاطب ایستگاه را جست‌وجو کند، لوکیشن و در صورتی که اطلاعات خطوط را بخواهد، کل مسیر برای او نمایش داده خواهد شد.

وی با اشاره به امکان خرید آنلاین بلیت اتوبوس در این سامانه اضافه کرد: با کلیک روی گزینه اتوبوس امکان خرید بلیت تک سفره کیو آر برای خط مدنظر مخاطب در صورتی که کارت اتوبوس ندارد یا فراموش کرده آن را شارژ کند نیز وجود دارد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: با کلیک روی گزینه اتوبوس و انتخاب قسمت بلیت اتوبوس، صفحه‌ای برای مخاطب نمایش داده می‌شود که کد خطوط را نشان می‌دهد و بسته‌بندی قیمت‌های خطوط نیز قابل مشاهده است و مخاطب می‌تواند در این مرحله از طریق کیف پول یا کارت بانکی بلیت خط مدنظر خود را خرید کند.

فردانی خاطرنشان کرد: برای خرید آنلاین بلیت اتوبوس از سامانه اصفهان من از طریق کیف پول، می‌توان با شارژ کیف پول اصفهان من در صفحه نخست سامانه، بلیت کیوآرکد را تهیه کرد، همچنین اعتبار این بلیت تنها برای همان روز بوده و برای روزهای دیگر قابل استفاده نیست.

کد خبر 796927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.