نمایشگاه فن‌نما پلی میان مشکلات شهری و راه‌حل‌های مبتنی بر دانش‌بنیان است

قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه نمایشگاه فن نما می‌تواند الگویی برای شهرداری‌های مختلف کشور باشد و بنیاد ملی نخبگان از این رویداد حمایت می‌کند، گفت: این نمایشگاه می‌تواند مشکلات اولویت‌دار حوزه شهری و شهرسازی را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی رفع کند.

سعید خدایگان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» به خوبی اهداف این نمایشگاه را بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه: شهرداری‌ها محلی برای بسیاری از مشکلات شهری هستند که می‌توان راه‌حل‌های فناورانه‌ای برای آن‌ها ارائه داد، افزود: مشکلات شهری که در نگاه اول ممکن است ملموس نباشند، با استفاده از فناوری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر دنیا در قابل رفع هستند.

قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه نمایشگاه فن‌نما حلقه‌ای است که مشکلات را به راه‌حل‌های فناورانه متصل می‌کند، گفت: جای تبریک دارد که شهرداری اصفهان برای دومین سال متوالی این نمایشگاه را برگزار می‌کند.

خدایگان ادامه داد: در این رویداد، فناوری‌های مختلفی در ابعاد متنوع شهری همچون پارکینگ هوشمند و هوش مصنوعی برای تشخیص آتش، ارائه شده است، همچنین به کارهای انیمیشن و دیگر فناوری‌های مهارتی نیز پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن‌نما مسابقات ملی متعددی از جمله مسابقات رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای و اختراعات دانش‌آموزی را پوشش می‌دهد و جامعه هدف وسیعی را مورد توجه قرار داده است.

قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: این نمایشگاه می‌تواند الگویی برای شهرداری‌های مختلف کشور باشد و بنیاد ملی نخبگان از این رویداد حمایت می‌کند تا به‌عنوان یک الگو برای دیگر استان‌ها معرفی شود.

خدایگان گفت: امیدواریم این حرکت بتواند مشکلات اولویت‌دار در حوزه شهری و شهرسازی را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی رفع کند.

کد خبر 796901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.