لزوم برگزاری مراسم شهدای مقاومت با رویکرد حماسی و تبیینی

فرماندار اصفهان بر لزوم کمک‌رسانی به جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند کمک به مردم لبنان بر همه فرض است و در این زمینه هر کس به نوبه خود می تواند در زمینه‌های مختلف مادی، معنوی و حتی فضای مجازی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امشب _ چهارشنبه یازدهم مهر _ در نشست ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان تجمع امروز شهر اصفهان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه پاسداران، اظهار کرد: پس از شهادت سید حسن نصرالله یاسی در جامعه حاکم شد همانند یاسی که پس از عملیات کربلای چهار در دل رزمندگان به وجود آمد اما یک هفته بعد عملیات کربلای پنج برگزار شد و یاس آنها به شادمانی مبدل گشت و امروز نیز با عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شادی در جامعه حاکم شده است.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمات مختلف در راستای پاسداشت شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، افزود: باید هم‌افزایی برای افزایش تعداد مراسمات از جنس حماسی و تبیینی انجام شود و هر کس به هر نحوی در این زمینه نقش آفرینی کند و تلاش شود برگزاری این مراسمات تا اربعین سید شهیدان مقاومت ادامه یابد.

وی همچنین بر لزوم کمک‌رسانی همه جانبه به جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند کمک به مردم لبنان بر همه فرض است و در این زمینه هر کس به نوبه خود می‌تواند در زمینه‌های مختلف مادی، معنوی و حتی فضای مجازی نقش آفرین باشد.

احمدی در ادامه به بررسی فعالیت‌های کمیته امداد، بسیج سازندگی و هلال احمر در زمینه کمک رسانی به جبهه مقاومت پرداخت و یادآور شد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان از روز جمعه رسماً آغاز می‌شود که در این زمینه شهرداری اصفهان با رویکرد معنویت و انقلابی‌گری به استقبال جشنواره رفت و قرار است جهت‌گیری جشنواره در سطح شهر به سمت محتوای مذکور برود و در عین حال برنامه‌هایی نیز برای کودکان کمتر برخوردار در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ممکن است ابهاماتی در زمینه عملیات علیه رژیم صهیونیستی داشته باشند، از این رو لازم است روشنگری‌های لازم و تلاش برای آماده‌سازی جامعه برای هر نوع تحرکی از سوی دشمن صهیونیستی انجام شود؛ هرچند که در این میان برتری با ما است.

فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته شهر تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از این مراسم به عنوان «وعده صادق ۳» تعبیر کرد و افزود: این وعده صادق بالاتر از دو وعده صادق گذشته است چرا که در اوج نگرانی مردم، مقام معظم رهبری به چند دلیل قصد اقامه نماز و سخنرانی کرده‌اند؛ بنابراین حضور حداکثری در این مراسم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اولین دلیل اتکای ایشان به خداوند و هدایت‌های الهی است، دومین دلیل آن است که ایشان در اوج تهدیدات برای انقلاب اسلامی فرصت سازی می‌کنند و این پیام را انتقال می‌دهند که هیچ تهدیدی برای ما متصور نیست.

وی بر حفظ شبکه مردمی مؤثر در جامعه تاکید کرد و گفت: سومین دلیل همان اندیشه امام بود که مقام معظم رهبری به صورت حکیمانه آن را دنبال کردند و آن اندیشه مراجعه رهبر جامعه به مردم و بودن در میان آنها در اوج تهدیدات است و بر همین اساس بود که رهبر انقلاب توانستند همه فتنه‌ها را با هدایت الهی و کمک مردم رفع کنند.

کد خبر 796565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.