تورهای گردشگری جعلی همچنان قربانی می‌گیرد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی‌های جعلی فروش تورهای گردشگری در یکی از شبکه‌های اجتماعی از چند نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری اینترنتی از طریق درج آگهی فروش تورهای گردشگری در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون سه شاکی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند که ارزش مبلغ کلاهبرداری شده از آنها ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس و تورهای گردشگری را از سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی معتبر خریداری و در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.fata.gov.ir یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 796008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.