شلیک موشک مقاومت به حیفا+ فیلم

منابع خبری گزارش دادند که آژیرهای خطر در حیفا، عکا و نهاریا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منابع خبری گزارش دادند که آژیرهای خطر در حیفا، عکا و نهاریا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از شلیک موشک‌های مقاومت به حیفا و شمال، بیش از یک میلیون شهرک نشین به دنبال پناهگاه هستند.

حزب‌الله لبنان از صبح امروز چندین عملیات علیه مواضع و اهداف ارتش اشغالگر انجام داده و طی آن، محل تجمع نظامیان دشمن در شهرک شتولا، شهرک صهیونیست‌نشین سونوبار، شهرک روش بینا، شهر صفد، شهرک ساعر، شهرک المناره، اردوگاه اوفیک و پایگاه السماقه در کفرشوبای اشغالی لبنان را مورد حمله قرار داده است.

نتانیاهو هم گفته پس از ترور نصرالله هنوز روزهای سختی پیش است. تغییر موازنه قوا امکان ایجاد ائتلاف جدید در منطقه را به همراه دارد.

او این را هم گفته که نباید فراموش کرد که هنوز در بحبوحۀ جنگ سختی هستیم و هزینه‌های آن سنگین است.

حیفا به شهر اشباح تبدیل شد

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بیش از یک میلیون اسرائیلی پس از شلیک موشک‌های حزب الله به حیفا و دیگر مناطق شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه‌ها شتافتند. برخی منابع تاکید کردند که شهر اشغالی حیفا در پی حملات موشکی حزب الله به شهر ارواح تبدیل شده است.

این منابع گفتند برای اولین حزب الله از موشک بالستیک در حمله به حیفا استفاده کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری این موشک شده است.

نتانیاهو هم گفته پس از ترور نصرالله هنوز روزهای سختی پیش است. تغییر موازنه قوا امکان ایجاد ائتلاف جدید در منطقه را به همراه دارد.

نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی این را هم گفته که نباید فراموش کرد که هنوز در بحبوحۀ جنگ سختی هستیم و هزینه‌های آن سنگین است.

کد خبر 795235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.