کاشت گل و نصب ۵۷ فلاورباکس در نقاط پرتردد منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: واحد فضای سبز شهرداری این منطقه در شهریور ۱۴۰۳ اقدام به جانمایی و نصب ۵۷ فلاورباکس (جعبه گل) در نقاط پرتردد منطقه همچون میادین قدس، حج و خیابان ابوریحان کرده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای افزایش طراوت و زیبایی منظر شهری و ایجاد حس شادابی در سطح منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقداماتی از جمله اجرای فضاهای سبز شهری و کاشت گل‌های فصلی و درخت و درختچه‌ها انجام شده است.

وی افزود: واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۷ اصفهان در ماه اخیر اقدام به نصب ۵۷ فلاورباکس (جعبه گل) در سطح منطقه کرده است که این فلاورباکس‌ها در نقاط پرتردد منطقه همچون میادین قدس، حج و خیابان ابوریحان جانمایی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به کاشت ۴۵ هزار گلدان گل فصل همچون گل‌های داوودی و گل کلم در باغچه‌های سطح منطقه اشاره کرد که همواره و در همه فصول سال دارای فضای سبزی باطراوت و شاداب، در شأن مردم خوب منطقه است.

سلطان‌آقایی گفت: این اقدامات در حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۷ اصفهان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شده و کاشت درخت و درختچه‌های متعدد در دستور کار این واحد است.

کد خبر 795170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.