شست‌وشوی کامل روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس در پایانه شهید مهرابی + فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس در پایانه شهید مهرابی نظافت و صفرشویی می‌شود، گفت: هر ۱۵ روز یک‌بار بدنه هر اتوبوس فعال در خطوط اتوبوسرانی سطح شهر شست‌وشو می‌شود.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فصول مختلف سال تمام اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در خطوط به‌طور ادواری توسط عوامل مستقر در واحد کارواش سامانه‌های تندرو نظافت می‌شود.

وی افزود: در فصول مختلف سال اقدامات ویژه‌ای برای نظافت و شست‌وشوی اتوبوس‌ها انجام می‌شود؛ به‌طور مثال می‌توان گفت در تابستان به علت گرما، داخل اتوبوس‌ها نیاز به نظافت و مراقبت بیشتری دارد، از این‌رو نظافت بیرونی اتوبوس‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرد و تمرکز کارگران واحد کارواش بر شست‌وشو و نظافت داخلی اتوبوس‌ها است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در زمستان به علت حجم بارش‌ها، نظافت فضای بیرونی اتوبوس‌ها در اولویت قرار می‌گیرد، اما در تابستان به علت نبود بارش و حساسیت مسافران، نظافت داخلی اتوبوس‌ها در اولویت تیم نظافت شرکت واحد اتوبوسرانی است.

شست‌وشوی کامل روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس در پایانه شهید مهرابی + فیلم

بحیرایی با بیان اینکه روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس در پایانه شهید مهرابی نظافت و صفرشویی می‌شود، گفت: هر ۱۵ روز یک‌بار بدنه هر اتوبوس فعال در خطوط اتوبوسرانی سطح شهر شست‌وشو می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه باس‌واش (bus wash) از طریق ابتکار معاونت فنی و اجرایی سال ۱۴۰۰ در توقفگاه شهید مهرابی به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که مشاهده شود اتوبوسی دارای نظافت کامل ندارد، علاوه بر اینکه عوامل مستقر در توقفگاه‌ها از به‌کارگیری اتوبوس در خطوط جلوگیری می‌کنند، شهروندان نیز می‌توانند به مسئولان خط اطلاع دهند یا با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و موضوع را به اطلاع شرکت واحد اتوبوسرانی برسانند.

کد خبر 795010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.